اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای تأمین دماوند:

پیشگیری و آموزش مهم‏ترین اولویت نیروی انتظامی باشد

خبرگزاری فارس: رئیس شورای تأمین شهرستان دماوند تأکید کرد: پیشگیری و آموزش باید مهم‏ترین سرفصل کاری نیروی انتظامی باشد.

پیشگیری و آموزش مهم‏ترین اولویت نیروی انتظامی باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، علی‏رضا قاسمی‌‏فرزاد صبح امروز به مناسبت گرامی‌‏داشت هفته نیروی انتظامی در دیدار با فرمانده و کارکنان نیروی انتظامی شهرستان دماوند که در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان دماوند برگزار شد، ضمن تبریک این هفته به تمام کارکنان خدوم نیروی انتظامی گفت: نیروی انتظامی بزرگ‏ترین سازمان اجتماعی است که در حوزه‏های مختلف انتظامی و اجتماعی فعالیت می‏کند و ارتباط گسترده‏ای با مردم دارد.

وی افزود: خدمت در نیروی انتظامی و بخش‏های مختلف آن که مستقیماً با مردم در ارتباط است، خطرات و مشکلات زیادی به همراه دارد و کارکنان این نیرو فداکارانه انواع سختی‏ها را تحمل می‏کنند تا بتوانند به وظیفه خود یعنی برقراری نظم و امنیت عمل کنند.

رئیس شورای تأمین شهرستان دماوند، پلیس را نیرویی مقتدر و با صلابت ارزیابی کرد و اظهار داشت: امروز نیروی انتظامی در اوج اقتدار و بالندگی قرار دارد و از سرمایه بزرگی مانند اعتماد مردم برخوردار است.

وی بیان داشت: در ادبیات سیاسی، واژه «اقتدار» حاصل کارکردی مبتنی بر مشروعیت است که از طریق جلب اعتماد حاصل می‏شود و پلیس امروز از این سرمایه اجتماعی برخوردار است و باید درصدد تقویت و ارتقای آن باشد.

قاسمی‏‌فرزاد پیشگیری و آموزش را مهم‏ترین سرفصل کاری نیروی انتظامی دانست و خاطرنشان کرد: هر چه آموزش‏ها گسترده‌‏تر ارائه شود، می‏تواند در پیشگیری از جرم و جنایت یا ابتلا به اعتیاد مؤثر باشد.

وی بهترین زمان ارائه این آموزش‏ها را دوران دانش‏‌آموزی دانست و افزود: مهم‏ترین فضایی که می‏توان برای آموزش استفاده کرد، مدارس و بهترین سنین، زمان دانش‌‏آموزی است زیرا آموزش‌‏پذیری و تأثیرگذاری بیشتری در برخواهد داشت.

رئیس شورای تأمین شهرستان دماوند، دماوند را شهرستانی با ضریب امنیت بالا قلمداد کرد و آن را حاصل تلاش همه دستگاه‏های عضو شورای تأمین از جمله فرماندهی و کارکنان نیروی انتظامی شهرستان دماوند در تمام بخش‏ها دانست.

انتهای پیام/ل20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول