اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار کرج:

اجرای موفق طرح ساماندهی منوط به همکاری تمام دستگاه‌های اجرایی است

خبرگزاری فارس: شهردار کرج گفت: اجرای موفق طرح ساماندهی منوط به همکاری تمام دستگاه‌های اجرایی است.

اجرای موفق طرح ساماندهی منوط به همکاری تمام دستگاه‌های اجرایی است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، سید علی آقازاده عنوان کرد: به دلیل اینکه طرح ساماندهی یک طرح ویژه است صد درصد نیازمند همکاری دستگاه‌های مختلف اجرایی است.

این مسئول بانک‌ها و مجموعه‌هایی که می‌توانند درباره تامین اعتبار به منظور احیای بافت‌های فرسوده با مجری طرح‌های ساماندهی همکاری کنند را از جمله دستگاه‌های حامی طرح ساماندهی ذکر کرد.

این مسئول اظهار داشت: این مجموعه‌ها می‌توانند با تامین اعتبار خاص برای بافت‌های فرسوده در اجرای طرح ساماندهی نقش بسزایی ایفا کنند.

آقازاده با اشاره به نقش مسکن و شهرسازی و ادارات فرادستی در اجرای موفق طرح ساماندهی، بیان کرد: از جمله اداراتی که با عنوان ادارات فرادستی می‌توانند در اجرای کارآمد این طرح مهم تاثیرگذار باشند، شامل استانداری و فرمانداری هستند.

وی خاطرنشان کرد: ادارات فرادستی در تامین منابع مالی و حمایت از طرح ساماندهی نقش بسزایی دارند.

این مسئول در ادامه با بیان اینکه، افق برنامه های طرح ساماندهی در بخش‌های مختلف طرح، جذب سرمایه‌گذار و همکاری شهرداری است، گفت: با تحقق این مهم بافت‌های فرسوده به نحو کارآمد و قابل قبولی ترمیم، بهسازی و بازسازی می‌شود.

آقازاده عنوان کرد: در صورت تحقق این مهم سرانه‌های خدماتی در این محدوده که به دلیل ساخت و سازهای غیر اصولی در سنوات گذشته پایین بوده، ارتقا می‌یابد.

شهردار کرج بیان کرد: تعداد 54 واحد خریداری شده در سنوات گذشته تخریب نشده باقی مانده بود که این امر نیز علاوه بر بروز مشکلات متعدد برای ساکنین روند اجرای طرح را نیز با وقفه مواجه کرده بود.

مجموعه مدیریت شهری کرج براساس آمار و معیارهای بافت فرسوده و منطبق با برنامه‌ریزی دولت درباره ساماندهی بافت‌های فرسوده اقدام و در این راستا ستاد ساماندهی تپه مراد آب کرج از سال 72 به صورت هیئت امنایی آغاز به کار کرد.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول