اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی استان البرز:

ساماندهی بخش‌های تأثیرگذار در تولید ضروری است

خبرگزاری فارس: رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی استان البرز بر ضرورت ساماندهی بخش‌های تأثیرگذار در تولید تأکید کرد.

ساماندهی بخش‌های تأثیرگذار در تولید ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حسین طوسی ظهر امروز در نشست هیئت رئیسه اتاق بازرگانی، صنایع، ‌معادن و کشاورزی استان البرز اظهار داشت: باید با تمهیدات اندیشیده شده و همچنین برنامه‌ریزی‌های لازم بخش‌هایی که در تولید تأثیرگذار هستند را ساماندهی کرده و با رفع کمبودها و مشکلات این بخش‌ها زمینه‌های رشد و توسعه آنان را فراهم آوریم.

وی ادامه داد: یکی دیگر از مهم‌ترین وظایف اتاق بازرگانی تأمین کالاهای مورد نیاز مردم با قیمت مناسب است که یکی از راهبردهای اقتصادی دولت نیز محسوب می‌شود.

این مسئول گفت: تأمین کالاهای مورد نیاز مردم با قیمت مناسب می‌تواند علاوه بر رضایتمندی مردم در حمایت از اقشار کم درآمد نیز تأثیرات بسیار خوبی را داشته باشد.

طوسی با اعلام این که صنعت هر استانی به عنوان زیر بنای رشد و توسعه، نقش برجسته‌ای در ترسیم ساختارهای تولیدی و صادراتی کشور دارد خاطرنشان کرد: تحریم‌های موجود و پیامدهای اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها موجب بروز مشکلاتی در عرصه صنعت است لذا برای ساماندهی وضعیت اقتصاد کشور باید با بخش خصوصی به صورت ویژه کار کرد و نگاه ویژه‌ای به حضور بخش خصوصی داشته باشیم.

در ادامه این نشست همچنین نماینده مردم ساوجبلاغ در مجلس شورای اسلامی نیز طی سخنانی گفت: استان البرز دارای ظرفیت‌های بسیاری در عرصه فعالیت‌های اقتصادی است لذا تأسیس اتاق بازرگانی توانسته گام مهمی در مسیر کاهش و رفع مشکلات فعالان اقتصادی محسوب شود.

مفید کیایی‌‌نژاد ابراز داشت: استان البرز با داشتن زیرساخت‌های لازم در زمینه فعالیت واحدهای تولیدی و صنعتی می‌تواند به عنوان یکی از استان‌های مهم در این زمینه به شمار رود.

وی وجود شهرستان اشتهارد را که دارای واحدهای تولیدی و صنعتی فراوانی است را مهم ارزیابی کرد و گفت: با استفاده بهینه از این واحدها می‌توانیم در ارتقای فعالیت‌های صنعتی و چرخه اقتصادی استان و کشور گام برداریم.

نماینده مردم ساوجبلاغ در مجلس شورای اسلامی در پایان سخنان خود با اشاره به اصل 44 قانون اساسی یادآور شد: حضور بخش خصوصی با توجه به توانمندی‌هایش به مراتب بهتر از بخش‌های دولتی است.

انتهای پیام/ن20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول