اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جشنواره تئاتر کودک و نوجوان ـ 61

ظرفیت سالن‌های جشنواره تئاتر کودک 20 هزار نفر است

خبرگزاری فارس: مدیر اجرایی نوزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان گفت: ظرفیت سالن‌های نمایشی نوزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان، 20 هزار نفر است.

ظرفیت سالن‌های جشنواره تئاتر کودک 20 هزار نفر است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از ستاد خبری نوزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، خسرو بیات اظهار داشت: ظرفیت هر سانس سالن‌های نمایشی استان یک هزار و 300 صندلی است و در هر روز سه سانس نمایش برای تماشاگران اجرا می‌شود.

وی بیان کرد: سانس 10 صبح ویژه مدارس، و سانس‌های 16 و 18 ویژه مردم، هنرمندان و مهمانان جشنواره است.

مدیر اجرایی نوزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان ادامه داد: شش سالن برای برگزاری برنامه‌های جشنواره تئاتر کودک و نوجوان امسال در نظر گرفته شده که پنج سالن برای اجرای نمایش و یک سالن به برگزاری کارگاه‌های آموزشی اختصاص یافته است.

وی اضافه کرد: نمایش‌های جشنواره در سالن‌های مجتمع فرهنگی و سینمایی شهید آوینی، دو سالن مجتمع فرهنگی هنری بوعلی سینا، کانون مهدیه و تالار فجر اجرا می‌شود و کارگاه‌های آموزشی نیز در سالن سینما کانون برگزار می‌شود.

بیات گفت: سالن‌های نمایش این شهر توسط کارشناسان بازدید شده است و نواقص و تجهیزات مورد نیاز مشخص شده و در حال برطرف شدن است.

وی تعداد عوامل اجرایی سالن‌های نمایش را 90 نفر اعلام کرد و افزود: اغلب عوامل اجرایی سالن‌های جشنواره از هنرمندان نمایش استان هستند که با هماهنگی انجمن هنرهای نمایشی استان انتخاب شده‌اند.

نوزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودکان و نوجوانان 16 تا 22 مهرماه امسال در استان همدان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول