اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جشنواره تئاتر کودک و نوجوان ـ 48

خجسته: برای تبلیغ اسلام در جشنواره تئاتر کودک برنامه‌ریزی شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی اعتقاد دارد باید برای تبلیغ اسلام در جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان در این استان برنامه‌ریزی شود.

خجسته: برای تبلیغ اسلام در جشنواره تئاتر کودک برنامه‌ریزی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از ستاد خبری نوزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودکان و نوجوانان، در همدان، امیر خجسته اظهار داشت: همه دلسوزان، دانشگاهیان، حوزویان و اندیشمندان باید برای تبلیغ اسلام در جریان برگزاری این جشنواره تلاش کنند.

وی با اشاره به اهمیت بعد بین‌المللی جشنواره تصریح کرد: هرکسی که وارد استان شود مبلغان و اندیشمندان بر او تأثیر مثبت می‌گذارند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: با وجود علما، روحانیون و اندیشمندان در استان نباید به بهانه‌های مختلف جلوی رشد و توسعه استان را گرفت بلکه می‌توان از وجود این علما در زمان برگزاری جشنواره به عنوان فرصتی برای تبلیغ دین اسلام استفاده کرده و برنامه‌های فرهنگی اجرا کرد.

وی اظهار داشت: با بهره‌گیری از دانش و تخصص اندیشمندان و برنامه‌ریزی برای انجام کار فرهنگی در استان می‌توان دغدغه‌های موجود در این زمینه را پاسخ گفت.

نوزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودکان و نوجوانان 16 تا 22 مهرماه امسال در همدان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول