اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جشنواره تئاتر کودک و نوجوان ـ 59

حسنی‌محتشم: سالن کانون مهدیه رایگان در اختیار جشنواره تئاتر قرار گرفت

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش همدان گفت: از 12 تا 22 مهرماه سالن اجتماعات کانون مهدیه به صورت رایگان در اختیار جشنواره تئاتر کودک و نوجوان قرار گرفته است.

حسنی‌محتشم: سالن کانون مهدیه رایگان در اختیار جشنواره تئاتر قرار گرفت

عباس حسنی‌محتشم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: هر ساله آموزش و پرورش در بحث‌های ملی به ویژه در ارتباط با برگزاری جشنواره‌هایی چون جشنواره بین‌المللی تئاتر در بحث دانش‌آموزان ورود جدی خود را اعلام می‌کند.

وی با بیان اینکه ما معتقد هستیم که هنر‌های نمایشی و تئاتر در مقوله آموزش می‌گنجد، عنوان کرد: هنرهای نمایشی و تئاتر در شکل‌گیری شخصیت و بروز استعداد‌ها و توانایی و خصوصاً بالا بردن خودباوری در دانش‌آموزان نقش تعیین‌کننده‌ای دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان تصریح کرد: جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان از 16 مهرماه با ورود آموزش و پرورش آغاز می‌شود که برای مدیران مدارس جلسه توجیهی تشکیل دادیم تا دانش‌آموزان بتوانند در تمام برنامه‌های جشنواره‌ حضور پیدا کنند.

وی ادامه داد: مدارس ناحیه یک همدان در تالار شهید آوینی و کانون مهدیه و مدارس ناحیه 2 نیز در مجتمع ابن سینا حضور پیدا می‌کنند.

حسنی‌محتشم ابراز داشت: همچنین از 12 تا 22 مهرماه سالن اجتماعات کانون مهدیه به صورت رایگان در اختیار جشنواره قرار گرفته است.

وی افزود: در شهرستان‌ها هم برنامه‌ها به این صورت برگزار می‌شود، همچنین دانش‌آموزان استان در کاروان شادی که به صورت گردشی در استان به حرکت درخواهد آمد شرکت می‌کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: در تعدادی از مدارس استان همدان تئاتر اجرا خواهد شد که وزارت ارشاد نیز به دانش‌آموزان در مدارس هدیه خواهد داد.

وی ابراز داشت: تعداد 6 هزار و 500 بلیط دانش‌آموزی برای دانش‌آموزان استان همدان برای حضور در سالن‌های نمایش صادر شده است.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول