اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جشنواره تئاتر کودک و نوجوان ـ 50

اسلامیان: مهمانان جشنواره تئاتر کودک از غار علیصدر رایگان بازدید می‌کنند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر از بازدید رایگان مهمانان جشنواره تئاتر کودک و نوجوان از بزرگترین غار آبی جهان خبر داد.

اسلامیان: مهمانان جشنواره تئاتر کودک از غار علیصدر رایگان بازدید می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از ستاد خبری نوزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان، حسن اسلامیان اظهار کرد: شرکت سیاحتی علیصدر به صورت مستمر در جلسات هماهنگی جشنواره‌ها حضور یافته و خدمات خود را به مهمانان جشنواره ارائه می‌دهد.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه غار علیصدر، بزرگترین غاز آبی جهان است، این شرکت در جشنواره تئاتر کودک و نوجوان برنامه فوق‌العاده‌ای دارد که بر مبنای آن مهمانان جشنواره بتوانند به صورت رایگان از غار علیصدر بازدید کنند.

مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر بیان داشت: مهمانان داخلی و خارجی جشنواره می‌توانند در دو روز از ایام جشنواره در ساعات فوق‌العاده خود، از غار علیصدر که یکی از نقاط گردشگری همدان است، بازدید کنند.

وی خاطرنشان کرد: برای آشنایی بیشتر مهمانان خارجی با بزرگ‌ترین غار آبی جهان، بروشورها و اطلاعات غار به شکل لاتین در اختیار مهمانان خارجی قرار می‌گیرد.

اسلامیان با بیان اینکه باید به جشنواره‌ها، همایش‌ها و مراسم‌های ملی به عنوان یکی از پتانسیل‌های توسعه گردشگری نگریسته شود، افزود: وقتی چنین برنامه‌هایی در سطح یک شهر برگزار می‌شود، فواید بسیاری در معرفی منطقه و معرفی جاذبه‌ها و پدیده‌های گردشگری دارد.

وی خاطرنشان کرد: استان همدان چندین سال است که جشنواره‌هایی در سطح بین‌المللی برگزار می‌کند که این امر در بعد گردشگری تأثیر فراوانی دارد.

مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر همدان یادآور شد: امیدواریم بتوانیم با برنامه‌ریزی لازم مواهب گستردگی بین‌المللی جشنواره را برای استان همدان به ارمغان بیاوریم.

نوزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان 16 تا 22 مهر ماه در همدان، پایتخت تاریخ و تمدن ایران‌زمین برگزار می‌شود.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول