اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

11 تا 13 مهر ماه سال جاری

بیست و چهارمین جشنواره تئاتر زنجان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: 11 تا 13 مهر ماه سال جاری، بیست و چهارمین جشنواره تئاتر استان زنجان برگزار می‌شود.

بیست و چهارمین جشنواره تئاتر زنجان برگزار می‌شود

محمد ذوالقدر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: بیست و چهارمین جشنواره تئاتر استان زنجان با اجرای هفت گروه نمایشی در استان آغاز به کار می‌کند.

وی با بیان اینکه 21 نمایش از سراسر استان آمادگی خود را برای حضور در این جشنواره به دبیرخانه اعلام کرده‌اند، افزود: برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه انجام شده است.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به راه‌یابی هفت گروه نمایشی به بخش اصلی این جشنواره، ادامه داد: نمایش «پرونده نا‌تمام»، «سور ابلیس» و «قرمز و دیگران» از نمایش‌های قابل اجرا در این زمینه است.

وی با بیان اینکه «یک خواب آرام» به همراه نمایش «روزی که خواهد آمد» از زنجان در این جشنواره اجرا می‌شود، افزود: نمایش‌های "سیاه، سفید، خاکستری، ترتیب یک اجرا و پاتوق از شهرستان‌های ابهر، خرم‌دره و طارم به روی صحنه می‌رود.

ذوالقدر یادآور شد: یک نمایش صحنه‌ای در بخش جنبی بیست و چهارمین جشنواره تئاتر استان نیز اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: صدیقه شریف‌پور، حسین عباسی‌نیا و اصغر شعبانی از پیشکسوتان و کارشناسان تئاتر استان، کار بازبینی و انتخاب نمایش‌های این دوره از جشنواره را بر عهده داشتند.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان خاطرنشان کرد: بیست و چهارمین جشنواره تئاتر استان زنجان 11 تا 13 مهر ماه سال جاری در محل فرهنگسرای امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول