اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل صدا و سیمای استان بوشهر:

نقد کارشناسانه دستگاه‌های اجرایی از اولویت‌های صدا و سیماست

خبرگزاری فارس: مدیرکل صدا و سیمای استان بوشهر گفت: نقد و بررسی نقاط ضعف و قدرت دستگاه‌های اجرایی استان با نگاه کارشناسانه از اولویت‌های کاری مرکز صدا و سیمای استان بوشهر است.

نقد کارشناسانه دستگاه‌های اجرایی از اولویت‌های صدا و سیماست

به گزارش خبرگزاری فارس از اهرم منصور لاوری‌منفرد صبح امروز در نشستی با فرماندار تنگستان بر تعامل دستگاه‌های اجرایی استان با صدا سیمای مرکز بوشهر تاکید کرد و اظهار داشت: صدا و سیمای مرکز بوشهر به عنوان پل ارتباطی مردم و مسئولان با تمام توان آماده اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی عمومی است.

وی افزود: نقد و بررسی نقاط ضعف و قدرت دستگاه‌های اجرایی استان با نگاه کارشناسانه و همچنین انعکاس دیدگاه‌های مردمی از اولویت‌های کاری مرکز صدا و سیمای استان بوشهر است.

لاوری منفرد ادامه داد: صدا و سیمای استان بوشهر با هدف تقویت نقاط قوت و رفع نقاط ضعف دستگاه‌های اجرایی نشست‌های کارشناسی به منظور ارائه راهکار و تعامل مثبت با ادارات را دستور کار قرار داده است.

وی عنوان کرد: ادارات دولتی در شهرستان‌ها می‌توانند به منظور اطلاع‌رسانی، آگاه‌سازی و فرهنگ‌سازی عمومی در حوزه کاری خود از پتانسیل ارتباط جمعی صدا و سیمای مرکز بوشهر بهره ببرند.

مدیرکل صدا و سیمای بوشهر تصریح کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی می‌توانند خواسته‌های خود از مردم را با تولید برنامه‌های مستند و پوشش خبری به اطلاع عموم برسانند.

امام جمعه اهرم نیز در این نشست ضمن تقدیر از رسانه ملی گفت: راه‌اندازی چندین شبکه تلویزیونی با توجه به نیاز اقشار مختلف در کشور موفقیتی بزرگ برای صدا و سیما بوده که جای تقدیر و تشکر دارد.

حجت‌الاسلام عیسی راستگو عنوان کرد: در شرایطی که غرب برای انحراف جوانان و نوجوانان ما با تولید برنامه‌های مختلف صوتی و تصویری نقشه می‌کشد، تولید و پخش برنامه‌های متناسب با نیاز آنان از سوی صدا و سیما اقدامی مثبت و تأثیرگذار برای خنثی‌سازی توطئه‌های آنان است.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول