اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی قزوین خبر داد

کاهش 19 درصدی تصادفات رانندگی در قزوین

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان قزوین از کاهش 19 درصدی تصادفات رانندگی در شهرهای این استان خبر داد.

کاهش 19 درصدی تصادفات رانندگی در قزوین

غلامعلی حسنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون در 26 شهر استان قزوین تعداد فوتی‌های تصادفات تفاوتی نداشته، ولی تعداد مجروحان تصادفات رانندگی 4.5 درصد کاهش داشته است.

وی افزود: طی این مدت در مجموع تعداد تصادفات رانندگی با 821 فقره 19 درصد کاهش داشته است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان قزوین بیان کرد: مأموران پلیس در اجرای قوانین راهنمایی و رانندگی 13 هزار و 934 دستگاه موتورسیکلت و همچنین هفت هزار و 300 دستگاه خودرو را به دلیل عدم رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی به پارکینگ منتقل کردند.

حسنی ادامه داد: در این مدت 254 هزار و 700 برگ جریمه صادر شده که بیشترین اعمال قانون پلیس به ترتیب برای توقف غیرمجاز، نبستن کمربند ایمنی، استفاده از تلفن همراه هنگام رانندگی و سرعت غیرمجاز بوده است.

این مسئول عنوان کرد: مأموران پلیس از ابتدای سال جاری تاکنون در 18 صحنه تصادف فوت حاضر شدند که این تعداد به نسبت سال گذشته با 13 تصادف از افزایش قابل ملاحظه‌ای برخوردار است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان قزوین اضافه کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 579 فقره تصادف جرحی رخ داده که در مقایسه با 607 فقره تصادف جرحی سال گذشته با 28 فقره، 4.5 درصد کاهش داشته است.

حسنی تصریح کرد: در این مدت 224 فقره تصادف خسارتی منجر به صدور کروکی شده که این رقم طی سال گذشته 398 فقره بوده که بخشی از این کاهش مربوط به امکان مراجعه به بیمه بدون کروکی برای تصادفات تا سقف 32 میلیون ریال است.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول