اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته گردشگری

18 هتل و مجتمع رفاهی آذربایجان‌شرقی افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری آذربایجان‌شرقی از افتتاح 18طرح گردشگری شامل هتل و مجتمع بین راهی در استان همزمان با هفته گردشگری خبر داد.

18 هتل و مجتمع رفاهی آذربایجان‌شرقی افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری آذربایجان‌شرقی، تراب محمدی گفت: 18 هتل، مجتمع رفاهی، کمپ گردشگری و سفره‌خانه سنتی در هفته گردشگری در شهرهای مختلف گردشگرپذیر استان در راستای توسعه صنعت گردشگری افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسند.

وی تصریح کرد: هتل آپارتمان ماهان در هشترود، هتل قصر در شهرستان اسکو و و هتل آنزا در کلیبر از جمله اماکن اقامتی مهمانپذیری هستند که طی هفته گردشگری افتتاح می‌شوند.

محمدی همچنین به افتتاح چهار مجتمع رفاهی و بین راهی در این هفته اشاره کرد و اظهار داشت: مجتمع سرویس بهداشتی در ورودی شهر هریس، مجتمع بین راهی شهدای گمنام تبریز، مجتمع بین راهی بیلوردی و مجتمع بین راهی زنجیر بلاغ از دیگر پروژه‌های پیش‌بینی شده هستند که در راستای توسعه گردشگری به بهره‌برداری می‌رسند.

وی، افتتاح کمپینگ بهرمان سراب، فاز یک راه دسترسی آبگرم اردها - سراب، کمپ شهدای گمنام بستان‌آباد، راه دسترسی به طول سه کیلومتر غار کبوتر مراغه و کمپ اونلیق میانه را از دیگر واحدهای قابل افتتاح عنوان کرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری آذربایجان‌شرقی همچنین از افتتاح مجتمع آب‌درمانی روستای آبش‌احمد خبر داد و یادآور شد: مجتمع اقامتگاهی و مجموعه امکانات گردشگری بستان‌آباد، رستوران بین راهی کشکسرای، مجتمع و رستوران بین راهی سراب، هتل آپارتمان آلیانس مراغه و سفره‌خانه یخچال سنتی از دیگر پروژه‌های گردشگری قابل افتتاح در این هفته هستند.

محمدی خاطرنشان کرد: سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری آذربایجان‌شرقی، علاوه بر افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های گردشگری، اجرای بیش از 30 برنامه فرهنگی متنوع را همزمان با سراسر کشور، برای بزرگداشت هفته گردشگری پیش‌بینی کرده است.

هفته گردشگری از 6 مهرماه به عنوان روز جهانی جهانگردی آغاز شده و با ارائه برنامه‌های ویژه تا یک هفته پس از آن در آذربایجان‌شرقی همزمان با سراسر کشور ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ب30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول