اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیرکل جامعه هتلداران ایران:

بسته‌های حمایتی هتلداران اجرایی شود

خبرگزاری فارس: دبیرکل جامعه هتلداران ایران گفت: در کشورمان بعد از هدفمندی یارانه‌ها صحبت از بسته‌های حمایتی برای هتلداران بود که تاکنون هیچ خبری از این بسته‌ها نشده است.

بسته‌های حمایتی هتلداران اجرایی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، خسرو گلشن ایران‌پور در مراسم استانی پاسداشت روز جهانی جهانگردی و هفته گردشگری به میزبانی این شهرستان اظهار داشت: مازندران پایلوت جامعه هتلداران در کشور است.

وی افزود: این موضوع در سال 1386 مطرح شده و مازندران نخستین هتلداران در کشور را به خود اختصاص داد.

ایران‌پور با اعلام اینکه امر گردشگری کاری کاملا تیمی است، عنوان کرد: بسیاری از مشکلات ما ملی است ولی بودجه‌های ما استانی است، برخلاف دیگر کشورهای دنیا بودجه ما براساس نوع درآمدی نیست که ایجاد می‌کنیم.

رئیس جامعه هتلداران مازندران با اشاره به نامگذاری امسال به سال تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی توسط مقام معظم رهبری یادآور شد: حمایت از سرمایه‌گذاری تنها در حرف نبوده بلکه باید در عمل به مرحله اجرا درآید.

ایران‌پور ضریب کسب و کار را یکی از پارامترهای مهم در شبکه جهانی بررسی گردشگری دانست و ابراز داشت: در سال 88 کشورمان در این پارامتر در بین 188 کشور دنیا به رتبه 137 رسیده است.

این مسئول ادامه داد: اگر در افق 1404 تعداد 20 میلیون گردشگر را در کشور لحاظ می‌کنیم باید با کاهش هزینه‌ها شرایط را فراهم کنیم.

نایب رئیس انجمن مراکز و موسسات آموزش گردشگری ایران، سیاست دنیا در جذب گردشگر را کاهش هزینه برشمرد و تاکید کرد: ولی در کشورمان بعد از هدفمندی یارانه‌ها صحبت از بسته‌های حمایتی برای هتلداران بود که تاکنون هیچ خبری از این بسته‌ها نشده است.

وی با اشاره به اینکه اگر قیمت‌ها را در کشور افزایش دهیم مطمئنا مشتری خود را از دست می‌دهیم، تصریح کرد: ارزش افزوده و وجود هزینه‌های هنگفت آب، برق و گاز به دغدغه اصلی و معضلی برای هتلداران کشور تبدیل شده که باید توسط مسئولان این مشکلات حل شود.

دبیرکل جامعه هتلداران ایران عنوان کرد: با توجه به جاذبه‌های گردشگری بی‌شمار و چهار فصل بودن مازندران می‌توانیم گردشگران زیادی را به خود اختصاص دهیم و مسئولان نیز باید بسته‌های حمایتی کامل را برای این قشر در نظر بگیرند.

این مسئول با اشاره به اینکه دنیا به این نتیجه رسیده که منابع سوخت‌های فسیلی و نفت در حال تمام شدن است، اذعان داشت: دنیا به دنبال منابع جایگزین برای نفت است و گردشگری می‌تواند نمونه‌ای از آن باشد.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول