اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری آذربایجان‌شرقی:

4 هتل همزمان با هفته گردشگری در آذربایجان‌شرقی افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری آذربایجان‌شرقی از افتتاح چهار هتل و هتل آپارتمان در استان همزمان با بزرگداشت هفته گردشگری در استان خبر داد.

4 هتل همزمان با هفته گردشگری در آذربایجان‌شرقی افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، تراب محمدی صبح امروز در حاشیه بازدید از آخرین وضعیت برخی واحدهای تاسیسات گردشگری استان، در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: هتل قصر در شهرستان اسکو و هتل آپارتمان‌های ماهان در هشترود و خانه کارگر در تبریز و هتل «آنزای» کلیبر در هفته گردشگری افتتاح می‌شوند.

وی همچنین از افزوده شدن یک هتل پنج ستاره دیگر به مجموعه هتل‌های شهر تبریز خبر داد و افزود: هتل پنج ستاره لاله واقع در میدان شهید فهمیده تبریز نیز تا اواخر سال‌جاری افتتاح خواهد شد.

محمدی در ادامه اظهار کرد: 21 هتل نیز مجوز ساخت خود را دریافت کرده‌اند که با آغاز عملیات احداث، تا سه سال آینده به مجموعه هتل‌های استان اضافه خواهند شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان در بخش دیگر از سخنانش از سرمایه‌گذاری در روستاهای استان آذربایجان‌شرقی خبر داد و گفت: در راستای توسعه صنعت گردشگری و ارتقای روستاهای استان، به روستاهایی که دارای قابلیت‌های بالایی برای جذب گردشگر هستند مجوز احداث اماکن اقامتی گردشگری روستایی داده می‌شود.

محمدی همچنین اعلام کرد: در سال‌جاری مجوز احداث 9 مورد از اماکن اقامتی و هتل آپارتمان جدید در شهر تبریز به سرمایه‌گذاران حوزه‌های گردشگری داده شده است.

انتهای پیام/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول