اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتبار 19 میلیارد ریال

هتل ساحل و مجتمع تجاری کنگان به بهره‌برداری رسید

خبرگزاری فارس: در آیینی با حضور مسئولان و مردم، هتل ساحل و مجتمع تجاری کنگان با اعتبار 19 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

هتل ساحل و مجتمع تجاری کنگان به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان شهردار بندر کنگان بعد از ظهر امروز در آیین افتتاح مجتمع تجاری و هتل ساحل کنگان اظهار داشت: مرکز تجاری و هتل ساحل با سرمایه‌گذاری 30 درصدی شهرداری و مشارکت 70 درصدی بخش خصوص به بهره‌برداری رسیده است.

عبدالله حسینی‌کنگانی افزود: این مجموعه در زمینی با زیربنای 4300 متر مربع در 6 طبقه شامل 15 واحد یک خوابه، 12 واحد 2 خوابه و 32 باب مغازه تجاری از سال 86 شروع و امروز به بهره‌برداری رسیده و امیدوار هستیم گامی در توسعه صنعت گردشگری در کنگان باشد.

شهردار کنگان از هزینه 19 میلیارد ریالی این هتل خبر داد و خاطر نشان کرد: برای احداث و تجهیز این پروژه گردشگری 19 میلیارد ریال هزینه شده است.

حسینی‌کنگانی بیان کرد: کنگان دارای قابلیت و پتانسیل بسیار بالایی در حوزه گردشگری و توریستی است و باید استفاده بهینه را از این موقعیت ببریم.

فرماندار کنگان نیز گفت: در راستای توسعه گردشگری و برنامه‌ریزی مناسب برای تقویت و توسعه صنعت گردشگری در شهرستان کنگان به‌زودی دفتر نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در کنگان راه‌اندازی خواهد شد.

تیمور یزدان‌شناس با اشاره به افتتاح چند مجتمع تجاری و هتل آپارتمان در کنگان بیان کرد: با توجه به اهمیت شهرستان و نیز قابلیت‌های متعدد این شهرستان باید در کنار توسعه صنعت، گردشگری و جذب توریست و سرمایه‌گذار در این شهرستان شتاب جدی‌تری بگیرد.

وی اذعان داشت: در چند سال اخیر اقدامات بسیار ارزنده‌ای در مسیر توسعه زیرساخت‌های شهرستان صورت گرفته و کنگان روند رو به رشدی دارد.

انتهای پیام/ب20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول