اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خرمشهر:

خرمشهر مستعد راه‌اندازی رشته دانشگاهی هتل‌داری و گردشگری است

خبرگزاری فارس: فرماندار خرمشهر گفت: آموزش هتل‌داری و گردشگری یکی از قطب‌های مهم تجارت است که انتظار داریم این رشته به‌عنوان یکی از رشته‌های دانشگاهی در خرمشهر مورد توجه قرار گیرد.

خرمشهر مستعد راه‌اندازی رشته دانشگاهی هتل‌داری و گردشگری است

عبدالله حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار کرد: آموزش هتل‌داری و گردشگری یکی از قطب‌های مهم تجارت است که انتظار داریم این رشته به‌عنوان یکی از رشته‌های آموزشی دانشگاهی در خرمشهر مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: شهرستان خرمشهر با وجود برخورداری از رودخانه و بسترهای آماده سرمایه‌گذاری در زمینه گردشگری نیازمند توجه و حمایت بیشتری است.

فرماندار خرمشهر با بیان اینکه شهرستان خرمشهر به‌واسطه درگیر بودن با جنگ تحمیلی هشت ساله همچنان نیازمند توجه و حمایت مسئولان برای اختصاص اعتبارات بیشتر است، گفت: با وجود اقدامات و برنامه‌هایی که تاکنون در این شهرستان در زمینه عمران و آبادانی صورت گرفته اما باز هم جای کار بسیار است.

وی ادامه داد: از مسئولان مرتبط می‌خواهیم که رشته‌های فنی و حرفه‌ای که در بازار کار و صنایع شهرستان خرمشهر مورد استفاده قرار می‌گیرند، آموزش داده شود تا بتوان در راستای کاهش بیکاری در شهرستان گامی مؤثر برداشت.

حسینی با اشاره به انعقاد تفاهمنامه برای جذب نیروی آموزش فنی و حرفه‌ای در خرمشهر بین استانداری خوزستان و استاندار نیسان و بصره خاطرنشان کرد: در راستای انتقال خدمات آموزشی و مهارت‌آموزی به استان نیسان و بصره، جوانان خرمشهری باید در اولویت کار قرار گیرند.

وی با اشاره به اینکه همه تلاش ما در راستای رفع مشکلات پیش‌روی شهروندان به‌ویژه جوانان جویای کار بومی است، اظهار کرد: با انعقاد و اجرایی کردن این تفاهمنامه می‌توان در جذب نیروی کار و رفع بیکاری شهرستان بسیار مؤثر واقع شد.

انتهای پیام/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول