اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر املاک و موقوفات آستانه حضرت معصومه(س) خبر داد:

ورود هتل‌های آستانه مقدسه حضرت معصومه به عرصه‌های فرهنگی

خبرگزاری فارس: مدیر املاک و موقوفات آستانه حضرت معصومه(س) از ورود هتل‌های آستانه مقدسه کریمه اهل بیت (س) به عرصه‌های فرهنگی خبر داد.

ورود هتل‌های آستانه مقدسه حضرت معصومه به عرصه‌های فرهنگی

سید محمد خلیل‌پور در حاشیه برگزاری مراسم گرامیداشت دهه کرامت و میلاد با سعادت حضرت معصومه (س) و حضرت ثامن‌الحجج(ع) که در هتل کریمه آستانه مقدس حضرت معصومه (س) برگزار شد، چهارشنبه شب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم خاطر نشان کرد: این مراسم نقطه آغازی برای ورود هتل‌های آستانه مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) به عرصه‌های فرهنگی است.

وی با اشاره به برنامه‌های این مراسم از جمله خاطره‌گویی یکی از رزمندگان سرافراز هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: امیدواریم با برگزاری این برنامه‌ها راهی را که در عرصه‌های فرهنگی، هتل‌داری زیارتی و دینی و گردشگری اسلامی آغاز کردیم با موفقیت طی کنیم.

مدیر املاک و موقوفات آستانه مقدسه حضرت معصومه اظهار کرد: با توجه به مصادف شدن ایام دهه کرامت با هفته دفاع مقدس تلاش کردیم که در این مراسم به این دو مناسبت پرداخته شود.

وی یادآور شد: در این مراسم کارکنان آستانه مقدس حضرت معصومه (س) و خانواده‌های آنها حضور داشتند که در پایان نیز به برکت میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و حضرت ثامن‌الائمه (ع) به اسامی معصومه و رضا به قید قرعه جوایزی اهدا شد.

خلیل‌پور یادآور شد: مراسم گرامیداشت دهه کرامت به همت هتل‌های بین‌المللی قم و هتل کریمه اهل بیت(س) که از زیرمجموعه‌های آستانه مقدس حضرت معصومه (س) و با همکاری مدیریت هتل‌ها برپا شد که با استقبال کارکنان و خانواده‌های آنها مواجه شد.

هتل بین‌المللی قم و هتل کریمه به همت آستانه مقدسه کریمه اهل‌بیت (س) ساخته شده است و توسط آستانه مقدسه اداره می‌شود.

این دو هتل که نزدیک‌ترین هتل‌های موجود در قم به حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) است، شرایط مطلوبی را برای اقامت مسافران و زائران آن حضرت فراهم می‌سازد به همین علت اقدام جدیدی که توسط آستانه مقدسه حضرت معصومه در راستای ورود به عرصه‌های فرهنگی توسط هتل‌های زیرمجموعه آغاز شده است می‌تواند در هتل‌داری دینی بسیار تأثیر گذار باشد.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول