اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت دشتستان خبر داد

کشف و انهدام 270 کیلوگرم مواد غذایی فاسد در برازجان

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه بهداشت دشتستان از کشف و انهدام 270 کیلوگرم مواد غذایی فاسد در برازجان خبر داد.

کشف و انهدام 270 کیلوگرم مواد غذایی فاسد در برازجان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان غلامرضا کهن بعد از ظهر امروز در نشست مسئولان دشتستان اظهار داشت: دشتستان بیشترین جمعیت و وسعت را در بین شهرستان‌های استان دارد و برای تامین سلامتی و بهبود شاخص‌های سلامت در این شهرستان اهتمام ویژه‌ای داریم.

وی افزود: مراکز بهداشتی و درمانی و همچنین خانه‌های بهداشت روستایی و درمانگاه‌ها و بیمارستان‌های این شهرستان با افزایش کیفیت خدمات خود در راستای رضایتمندی مردم گام‌های ارزشمندی برداشته‌اند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان از نظارت مستمر بر توزیع و عرضه مواد غذایی در شهرستان خبر داد و خاطر نشان کرد: برای ایجاد امنیت و سلامت جامعه، تلاش زیادی برای توزیع مناسب مواد غذایی و فاسد شدنی انجام شده و شبکه بهداشت نظارت مستمر و دقیقی دارد.

کهن از اجرای طرح ضربت در دشتستان خبر داد و تصریح کرد: طرح ضربت صنوف در قالب 10 اکیپ در هفته جاری توسط واحد بهداشت و محیط و حرفه‌ای این شبکه در شهر برازجان به مرحله اجرا درآمد.

وی اضافه کرد: در اهداف اولیه این طرح مراکز خرید، توزیع، فروش مواد غذایی، عمده‌فروشی‌ها و غذافروشی‌های شهر برازجان مورد بازدید بازرسین بهداشت محیط قرار گرفتند.

رئیس شبکه بهداشت دشتستان از کشف و انهدام 270 کیلوگرم مواد غذایی فاسد در برازجان خبر داد و گفت: در طرح ضربت در مجموع مقدار 270 کیلوگرم مواد غذایی فاسد و تاریخ گذشته در آن مراکز کشف و ضبط شد که پس از طی مراحل قانونی نسبت به انهدام آنها اقدام خواهد شد.

کارشناس مسئول واحد بهداشت محیط و حرفه‌ای شهرستان دشتستان نیز گفت: نظارت بر صنوف امر بسیار مهمی در تامین سلامت جامعه است.

محمود صالحی اظهار داشت: در فازهای بعدی طرح یاد شده سایر صنوف نیز به صورت ضربتی مورد بازدید قرار خواهد گرفت و برخورد قانونی با متخلفین صورت خواهد پذیرفت.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول