اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان زنجان خبر داد

انهدام دو باند بزرگ سرقت از داخل خودرو

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان زنجان از انهدام دو باند بزرگ سرقت از داخل خودرو با 42 فقره سرقت خبر داد و گفت: با کار اطلاعاتی گسترده پلیس آگاهی اعضای این دو باند دستگیر و روانه زندان شدند.

انهدام دو باند بزرگ سرقت از داخل خودرو

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان زنجان، سردار یحیی شرفی اظهار داشت: در پی سرقت‌های متعدد داخل خودرو در مناطق مختلف استان و شهرستان زنجان موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران با انجام تحقیقات گسترده میدانی و تشکیل چندین اکیپ محسوس و نامحسوس و پوشش کامل مناطق آلوده نهایتا اعضای باند سارقان حرفه‌ایی داخل خودرو به نام های "ح ـ ب" ، "ر ـ ر" را شناسایی و در عملیاتی ویژه دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه این سارقان دارای سابقه کیفری بوده و در بازجویی‌های تخصصی پلیس به سرقت‌های متعدد اقرار کردند تصریح کرد: در بازجویی‌های پلیسی اعضای این باند دو نفره به 15 فقره سرقت داخل خودرو اقرار کردند.

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به انهدام یک باند دیگر سرقت داخل خودرو و قطعات خودرو گفت: اعضای سه نفره این باند نیز با پرسه‌زنی در داخل شهر و با شناسایی سوژه‌های مورد نظر در نیمه‌های شب اقدام به سرقت کرده و متواری می‌شدند.

وی تصریح کرد: با تلاش و تعقیب و مراقبت‌های شبانه‌روزی کارآگاهان پلیس آگاهی یکی از اعضای این باند شناسائی و در حین تردد با یک دستگاه خودروی پراید دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.

سردار شرفی اظهار داشت: این سارق سابقه دار به نام "م ـ س" در بازجویی به سرقت 27 فقره سرقت داخل خودرو و قطعات خودرو با همدستی دو نفر از دوستانش اعتراف کرد که با تلاش پلیس همدستان این متهم به نام‌های "م ـ ق" و "ک ـ م" در یک اقدام ضربتی دستگیر و اعترافات همدست خود را تایید کردند.

وی با اشاره به کشف 78 درصدی سرقت‌های داخل خودرو در چهار ماهه سال جاری به شهروندان توصیه کرد: از پارک خودرو در مناطق کم تردد، خلوت و تاریک پرهیز و سعی کنند خودروی خود را به تجهیزات ایمنی نظیر دزدگیر مجهز و از قرار دادن اشیای قیمتی و کیف مدارک و پول در دید دیگران جدا خودداری و در صورت برخورد با موارد مشکوک مراتب را از طریق شماره تلفن 110به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول