اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهربابک:

دشمن درصدد ایجاد ناامنی‌های اجتماعی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهربابک گفت: دشمن در صدد است تا ناامنی‌های متفاوتی در کشور ایجاد کند که می‌توان به ناامنی اجتماعی، اخلاقی و ... اشاره کرد.

دشمن درصدد ایجاد ناامنی‌های اجتماعی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهربابک، حجت‌الاسلام حسن منتظری صبح امروز در جمع کارکنان نیروی انتظامی از این سبزپوشان جامعه به عنوان سنگربانان امنیت جامعه و مجاهدان فی سبیل‌الله یاد کرد.

وی اظهار داشت: خداوند متعال دو نعمت بزرگ خودش را به ما عنایت کرده است یکی نجات از گرسنگی و دیگری نجات از ناامنی‌ها که خداوند نعمت امنیت را مستقیم به بندگانش نمی‌دهد، بلکه به واسطه انسان‌های مؤمن ایثارگر عنایت می‌کند.

منتظری نیروی انتظامی را واسطه خداوند در راستای ایجاد امنیت به بندگان خدا دانست و افزود: اهمیت نیروی انتظامی در امنیت و آسایش مردم است.

وی خاطرنشان کرد: امنیت یکی از پایه‌های مهم و اصلی پیشرفت و سربلندی کشور است و اگر امنیت نباشد عمل و پیشرفتی نیست، بنابراین باید قدر امنیت را بدانیم.

امام جمعه شهربابک اذعان داشت: دشمن در صدد است که ناامنی‌های متفاوتی در کشور ایجاد کند که می‌توان به ناامنی اجتماعی، اخلاقی و ... اشاره کرد.

وی وظیفه نیروی انتظامی را حفظ نظم و امنیت در جامعه دانست و افزود: این مسیر بسیار مهم همراه با مشکلات فراوانی که دارد مجاهدت در راه خدا است.

منتظری گفت: نیروی انتظامی که باید قوی و مقتدر باشد، در عین حال نیز باید رفعت و مهربانی و یک دلسوزی نسبت به مردم داشته باشید.

انتهای پیام/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول