اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کل دادگستری سیستان‌وبلوچستان تاکید کرد

برخورد جدی با برهم‌زنندگان امنیت نظام

خبرگزاری فارس: رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: با کسانی که قصد خدشه وارد کردن به اقتدار و عزت نظام اسلامی را داشته باشند، برخورد جدی می‌شود.

برخورد جدی با برهم‌زنندگان امنیت نظام

به گزارش خبرگزاری فارس از زهک، حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زهک اظهار داشت: امروز انقلاب اسلامی ایران به الگویی برای دنیا تبدیل شده است.

وی افزود: امروز ما شاهد هستیم که کشورهای اسلامی با الگوبرداری از انقلاب ایران دستخوش بیداری اسلامی شده‌اند.

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: اگر امروز به ساحت مقدس نبی مکرم  اسلام(ص) ناجوانمردانه هتاکی می‌شود به خاطر این است که نام اسلام در دنیا غوغا کرده و مردم مسلمان دنیا دست خالی و با توکل ایمان به پروردگار به جوش و خروش آمده‌اند که از دستاوردهای این انقلاب است.

حمیدی یکی دیگر از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی ایران را نظام قضایی مستقل عنوان کرد که ثمره خون شهدای بزرگوارمان است.

وی سیستم قضایی نظام جمهوری اسلامی ایران را الگوی کشورهای اسلامی دانست و تصریح کرد: سیستم قضایی ایران بدون هیچ‌گونه سابقه‌ای و براساس قرآن و تعالیم الهی بیان شده است.

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان افزود: دیدن تابلوی دادگستری باید در دل مردم نور امید ایجاد کند و پناهگاه مردم باشد.

غلامرضا کوهی رئیس دادگستری شهرستان زهک هم در این مراسم گفت: راه‌اندازی هشت شورای حل اختلاف با 40 نفر اعضاء و رسیدگی به هزار و 821 پرونده در سال گذشته و همچنین افزایش 30 درصدی پرونده‌های صلح و سازش که با همکاری شوراهای حل اختلاف و وساطت ریش سفیدان منطقه صورت گرفته از مهم‌ترین فعالیت‌های ریاست 10 ساله خود در دادگستری زهک دانست.

در پایان این مراسم، از زحمات غلامرضا کوهی رئیس سابق دادگستری زهک تقدیر و لطیف خانی به عنوان رئیس دادگستری شهرستان زهک معرفی شد.

همچنین در این مراسم، ابوالفضل نجفی به عنوان دادستان شهرستان زهک معرفی و از زحمات ابوالقاسم لطفی دادستان پیشین زهک قدردانی به عمل آمد.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول