اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی استان قزوین:

امنیت زمینه پیشرفت کشور است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی استان قزوین گفت: مردم ایران در سایه امنیت توانسته‌اند در زمینه‌های مختلف از جمله کشاورزی، صنعت و اقتصادی به موفقیت برسند و این کشور را بیش از پیش آباد کنند.

امنیت زمینه پیشرفت کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، محمد کشاورزمافی در نشست نیروی انتظامی با شورای اسلامی شهر، روستا و معتمدین محلات که به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی در سالن اجتماعات قایم در شهرداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: در جامعه‌ای بدون امنیت نمی‌توان به رشد و پیشرفت رسید.

وی با بیان اینکه باید برای برقراری امنیت کامل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه تلاش کرد، اذعان کرد: برای تحقق این هدف باید مسئولان دستگاه‌های اجرایی با هماهنگی یکدیگر همت مضاعف کنند.

رئیس شورای اسلامی استان قزوین خاطرنشان کرد: با همکاری نیروی انتظامی و اعضای شوراهای اسلامی قزوین می‌توان در مدیریت شهری موفق بود و با انجام دادن این امر بسیاری از مشکلات زندگی مردم را در شهر برطرف کرد تا به آسایش، آرامش و رفاه کامل در جامعه برسند.

این مسئول بیان کرد: شورای اسلامی شهر، روستا و محلات قزوین با نیروی انتظامی همکاری تنگاتنگی دارند تا بتوانند از ظرفیت استان قزوین برای رشد و آبادانی این استان استفاده کنند و این استان را در زمان کوتاهتری به مراحل پیشرفت برسانند.

رئیس شورای اسلامی استان قزوین با بیان اینکه تمام شوراهای اسلامی در قزوین برای ایجاد نظم و انضباط در جامعه به نیروی انتظامی کمک می‌کنند، اذعان کرد: این نهاد آمادگی کامل همکاری و تعامل همه‌جانبه با کلانتری‌ها و پاسگاه‌های نیروی انتظامی را دارد تا بتواند کمک بسزایی به نیروی انتظامی کند.

کشاورز مافی با اشاره به اینکه شوراها نهادی نوپا هستند که با استفاده از توانایی‌هایشان می‌توانند در تمام زمینه‌ها موفق باشند، ابراز کرد: باید تعامل بین شوراهای اسلامی با نیروی انتظامی دو سویه و ادامه‌دار باشد تا آسیب‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی در جامعه کاهش یابد.

وی با بیان اینکه پیامبر اکرم (ص) در عالم هستی مقام والایی دارد و مسلمانان جهان عشق، علاقه و انگیزه فراوانی به وجود ساحت مقدس ایشان دارند، اظهار کرد: مسلمانان هرگونه هتک حرمت به این پیامبر بزرگوار را تحمل نکرده و به شدت با عوامل آن برخورد می‌کنند.

رئیس شورای اسلامی استان قزوین با اشاره به اینکه در دوران حیات زندگی پیامبر اکرم (ص) ابی‌لهب توهین و آزار و اذیت‌های فراوانی به ایشان می‌کردند، ابراز کرد: امروز ابی‌لهب در دنیا صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها هستند که با دلایل بسیاری از جمله سیاسی به مقدسات اسلامی توهین می‌کنند تا بتوانند به اهداف پلید خودشان در جهان اسلام دست یابند.

رئیس شورای اسلامی استان قزوین با بیان اینکه فیلم موهن توسط سران کشورهای استکبار جهانی از جمله آمریکا و اسرائیل ساخته شده است، خاطرنشان کرد: مسلمانان جهان با برگزاری راهپیمایی‌ و سردادن شعارهایی خواستار محاکمه عاملان این فیلم هستند تا آنان را به سزای پلید اعمالشان برسانند.

این مسئول با اشاره به اینکه توهین به پیامبر اکرم (ص) توسط سران کشورهای استکبار جهانی آمریکا و اسرائیل برای نخستین‌بار نبود، تصریح کرد: آنان به خیال خام خود با توهین به مقدسات اسلام می‌خواهند مسلمانان را تحقیر و شکست دهند درحالی که تمام مسلمانان جهان با دادن جواب دندان‌شکنی به اهانت آنان اقتدار، بصیرت، بیداری و آگاهی خودشان را به مسایل سیاسی دشمنان اسلام نشان دادند.

وی بیان اینکه دشمنان اسلام برای شکست دادن مردم ایران، این کشور را تحریم اقتصادی کردند، اذعان کرد: با رهبری مقتدرانه مقام معظم رهبری، مسئولان نظام و فرماندهان نیروی‌های نظامی و انتظامی این ملت در برابر تحریم‌های استکبار شجاعانه می‌ایستند تا بتوانند این تحریم را شکست دهند و با تحقق این امر اقتدار و استقلال ایران را یک‌بار دیگر در جهان ثابت کنند.

انتهای پیام/ب10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول