اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی شهربابک:

امنیت شهربابک مطلوب است

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهربابک گفت: در حال حاضر امنیت در شهربابک بسیار بالا است.

امنیت شهربابک مطلوب است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهر بابک، حمید ملایی صبح امروز در سومین روز از هفته نیروی انتظامی در دیدار با امام جمعه شهربابک ضمن تبریک و گرامیداشت این هفته اظهار داشت: شهربابک با هفت پاسگاه و حدود 14 هزار کیلومتر مربع حوزه استحفاظی، امنیت جاده ترانزیتی، معادن، دامداران و ... را فراهم کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان شهربابک افزود: وجود معادن، جاده ترانزیتی از یک طرف یک نعمت و از طرفی یک تهدید برای شهرستان است.

ملایی خاطرنشان کرد: در بحث وقوع جرائم نسبت به سال قبل کاهش چشمگیری داشتیم، در بحث کشف جرائم نسبت به سال گذشته افزایش کشف داشتیم و این در صورتی است که نسبت به شهرهای همجوار آمار ما بالاتر از آنهاست و این امر نشان از تلاش و همت مضاعف کارکنان نیروی انتظامی شهرستان دارد.

وی امنیت را یک مقوله اجتماعی دانست و افزود: در سطح شهرستان امنیت بالایی وجود دارد.

فرمانده انتظامی شهربابک گفت: با توجه به قوانین جدید راهنمایی و رانندگی باید در این زمینه فرهنگ‌سازی شود که مردم قوانین جدید را سر لوحه کار خود قرار دهند.

وی همچنین از تمام کسانی که در برقراری نظم و امنیت سهیم هستند، خواست که فعالیت خود را دو چندان کنند تا بتوانیم امنیت مردم را دو چندان کنیم.

ملایی تصریح کرد: با از خودگذشتگی‌ها، ایثار و فداکاری‌های کارکنان نیروی انتظامی شهرستان شهربابک امنیت بسیار بالایی وجود دارد.

وی از کارکنان نیروی انتظامی خواست که در انجام وظیفه خطیر خود از احساسات و خواسته‌های شخصی خود دوری کنند و همیشه طرفدار حق باشند.

وی افزود: نیروی انتظامی باید همیشه مقتدر و قدرتمند باشد و همیشه به موقع در محل جرم حاضر شوند و هرگز نگذارند که دیگران از نیروی انتظامی سوء استفاده کنند.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول