اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بویین زهرا در مجلس:

تولید علم در کشور جدی است / پشتیبانی مسئولان از نخبگان افزایش یابد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم بویین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی با مهم برشمردن تولید علم به عنوان مسئله اصلی در کشور، پشتیبانی مسئولان از نخبگان جوان را بسیار اساسی دانست.

تولید علم در کشور جدی است / پشتیبانی مسئولان از نخبگان افزایش یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از آوج استان قزوین، روح‌الله عباسپور صبح امروز در مراسم بسیج کارگری شهرستان آوج با بیان اینکه بسیج در تمامی بحران‌های سخت همراه انقلاب بوده است، اظهار کرد: ملت ایران امروز با روحیه بسیجی و ولایت‌مداری خویش توانسته به اوج قله‌های رفیع انسانیت و عزت در جهان دست یابد و دشمنان را خار و ذلیل کند.

نماینده مردم بویین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: خودباوری و اعتقاد راسخ به آموزه‌های اسلامی رمز ایستادگی رزمندگان برابر دشمنان در ایام جنگ تحمیلی بود.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی در عرصه دیپلماتیک پیشرفت‌های روزافزونی را به دست آورده است، تصریح کرد: ترس و هراس استکبار از دستاورد‌های انقلاب تاکنون موجب شده که ایران اسلامی روز به روز در بین کشور‌ها و دولت‌های دیگر به جایگاهی رفیع و عظیم دست پیدا کند.

نماینده مردم بویین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: پشتیبانی و حمایت مردم از آرمان‌های انقلاب بزرگ‌ترین سلاح کشور است.

عباسپور عنوان کرد: دستاورد‌های چشم‌گیر جوانان و نوجوانان ایرانی در عرصه‌های رفیع علمی و فناوری سبب شده که نگاه تمام کشور‌ها و ملت‌های دیگر به این کشور دوخته شده و تمام آنان از پیشرفت‌ها و توسعه‌های جوانان ایرانی متحیر و شگفت‌زده شوند.

وی با اشاره به لزوم توجه دولت به مقوله‌های علمی و فناوری ابراز کرد: مسئله تولید علم امروز یکی از دغدغه‌های مهم نظام اسلامی است که عزم جدی و همت همگانی آحاد مردم را می‌طلبد.

نماینده مردم بویین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: تداوم طرح‌های حمایت از نخبگان و دانشجویان موجب موفقیت هرچه بیشتر کشور در این عرصه می‌شود.

عباسپور اذعان کرد: افق نگاه‌ها و چشم‌انداز‌های مسئولان باید بر امور فرهنگی، علمی و سازندگی متمرکز شود.

وی اضافه کرد: قطعا با اراده مستحکم و عزم قوی می‌توانیم برابر تمام تحریم‌ها و کینه‌‌توزی‌های غرب ایستادگی و از کیان و آبروی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پاسداری کنیم.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول