اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون:

صهیونیسم اصلی‌ترین صحنه‌گردان توهین به ساحت رسول‌الله (ص) است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور، صهیونیسم را اصلی‌ترین صحنه‌گردان توهین به ساحت رسول اسلام دانست و گفت: پشت صحنه این کار صهیونیست قرار دارد که از دشمنان درجه یک اسلام و مسلمانان است.

صهیونیسم اصلی‌ترین صحنه‌گردان توهین به ساحت رسول‌الله (ص) است

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل حجت‌الاسلام ابوالقاسم علیزاده‌ صبح امروز در همایش روحانیون و طلاب هشت سال دفاع مقدس این شهرستان در تکیه «اسک» این شهرستان ابراز داشت: ایمان به خدا و رسول اکرم موجب سعادت انسان در دنیا و آخرت می‌شود.

وی افزود: دشمن استکباری به اقتضای زمان هر روز با ترفند جدیدی فتنه‌انگیزی و توطئه می‌کنند ولی باید بدانند که در آیات و روایات ما آمده است دشمن هرچند باشد توان، قدرت و نیروی او در برابر خداوند هیچ و پوچ است. 

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور با اعلام اینکه اگر خداوند را باور داشته باشیم قدرت‌های دشمن در نگاه ما پوچ می‌آید، تصریح کرد: شهدا کسانی بودند که با باور قلبی به خداوند و اطاعت از اوامر ولی امر مسلمین توانستند پیروزی را برای ایران اسلامی رقم بزنند.

علیزاده با اشاره به اینکه هشت سال دفاع مقدس فرصتی طلایی برای آنهایی بود که از آن استفاده کردند، گفت: ما نیز بعد از جنگ وظیفه بزرگی بر گردن داریم و باید هم‌اکنون ادامه‌دهنده راه و اهداف شهدا باشیم.

وی شاه کلید پیروزی رزمندگان ما در جنگ تحمیلی را اهل بیت دانست و یادآور شد: برخی افراد خیال دارند که جنگ تمام شد ولی برخلاف نظرشان هرچه جلوتر می‌رویم جنگ‌ها نوع و فرمت‌شان عوض شده مدرن‌تر می‌شوند، روزگاری جنگ سخت مدنظر بود امام امروز عرصه جنگ نرم است.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور درباره ساخت فیلم موهون اهانت به ساحت پیامبر مهر و دوستی یادآور شد: کشورهای استکباری با پیشی دادن فیلم‌سازی نادان به بهانه آزادی بیان ارزش‌ها و مقدسات اسلام و مسلمانان را به بازی می‌گیرند ولی در مقابل این حرکت زشت خود دیدند که مردم دنیا علیه‌شان به خروش و جوش آمدند.

وی افزود: این اهانت و توهین‌ها از سالیان درازی بوده، ریشه در تاریخ داشته و همچنان ادامه دارد.

علیزاده صهیونیست را اصلی‌ترین صحنه‌گردان توهین به ساحت رسول اسلام دانست و گفت: پشت صحنه این کار صهیونیست قرار دارد که از دشمنان درجه یک اسلام و مسلمانان است.

وی با اعلام اینکه وظیفه ما هیچ وقت تمامی ندارد و امروزه مسئولیت نیز بسیار سنگین است، ابراز داشت: باید اتحاد و همبستگی ما حفظ شود و با بصیرت در راه ولایت فقیه قرار گیریم تا راه را گم نکنیم.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول