اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با بهمن سال جاری

جشنواره خاطره‌نویسی در چهارمحال و بختیاری برگزار می‎شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل حفظ و نشر آثار و ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری از برگزاری جشنواره خاطره‌نویسی همزمان با بهمن ماه سال جاری در این استان خبر داد.

جشنواره خاطره‌نویسی در چهارمحال و بختیاری برگزار می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، جمشید علی‌بابایی یک‌شنبه شب در همایش لشگر خوبان شهرستان شهرکرد اظهار داشت: هشت سال دفاع دفاع مقدس و حماسه‌هایی که در این دوران خلق شد سند افتخار ملت ایران برای همیشه تاریخ است.

وی افزود: ایران اسلامی به برکت هشت سال دوران دفاع مقدس به جهانیان معرفی و ارزش‌های انقلاب بهتر از هر دوران دیگری به کشورهای جهان صادر شد.

علی‌بابایی بر ضرورت انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل‌ جوان تاکید کرد و گفت: دوران دفاع مقدس و دستاوردهای مهمی که برای ما از این دوران به دست آمده گنجینه گران‌بهایی است که تا می‌توان باید از آن حفظ و حراست کرد و آن را به نسل‌جوان انتقال داد.

وی با اشاره به هجمه‌های دشمن در راستای ضربه زدن به نظام و انقلاب، تصریح کرد: در حال حاضر دشمن با تهاجم فرهنگی خود 24 ساعت شبانه‌روز با مردم کشور ما در جنگ است و سعی دارد فرهنگ اصیل آن‌ها را از بین ببرد.

مدیرکل حفظ و نشر آثار و ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری ادامه داد: برهمین اساس باید این شرایط را به خوبی درک کرد و با بهره‌گیری از تجربه‌هایی که از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون کسب کرده از کشورمان در برابر این هجمه‌ها دفاع کنیم.

علی‌بابایی در ادامه از برگزاری جشنواره خاطره‌نویسی در بهمن ماه سال جاری در این استان خبر داد و گفت: فراخوان این جشنواره اعلام شده و رزمندگان و ایثارگران دفاع مقدس با مشارکت خود در این جشنواره گام مهمی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بردارند.

وی افزود: خاطراتی که در این جشنواره گردآوری می‎شود در نهایت در قالب کتاب چاپ شده و به یکی از اسناد مهم ملی ما تبدیل می‎شوند.

علی‌بابایی بر لزوم همکاری ایثارگران و رزمندگان دفاع مقدس تاکید و تصریح کرد: رزمندگان استان با همکاری خود کمک کنند تا خاطرات ناب و اثرگذاری که از این دوران برای آن‌ها به یادگار مانده را در اختیار دبیرخانه قرار دهند.

گفتنی است در این همایش تعدادی از ایثارگران این استان به نقل خاطراتی از جبهه‌های جنگ تحمیلی پرداختند.

انتهای پیام/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول