اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای اطلاع رسانی صورت می‌گیرد

راه‌اندازی پایگاه وب‌دا در دانشگاه‌های علوم پزشکی 9 استان کشور

خبرگزاری فارس: رئیس شورای روابط عمومی منطقه یک دانشگاه‌های علوم پزشکی به عضویت 9 دانشگاه علوم پزشکی در شورای روابط عمومی منطقه یک اشاره کرد و گفت: پایگاه وب‌دا در همه دانشگاه‌های عضو این شورا راه‌اندای و افتتاح شده است.

راه‌اندازی پایگاه وب‌دا در دانشگاه‌های علوم پزشکی 9 استان کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی افشانی ظهر امروز در نهمین نشست شورای روابط عمومی مناطق یک دانشگاه‌های علوم پزشکی اظهار داشت: روابط عمومی دانشگاه‌های ارومیه، تبریز، کردستان، همدان، ایلام، زنجان، قزوین، کرمانشاه و اردبیل جزو منطقه یک هستند.

وی با اشاره به اینکه تقسیم بندی دانشگاه‌ها به شش منطقه بعد از برگزاری همایش سراسری الکترونیک دانشگاه‌های علوم پزشکی در سال 89 اتفاق افتاده است، تصریح کرد: ایجاد وحدت رویه و آگاهی به چالش‌های پیش رو از اهداف تقسیم‌بندی انجام شده بوده است.

رئیس شورای روابط عمومی منطقه یک دانشگاه‌های علوم پزشکی از برگزاری 9 جلسه توسط  شورای روابط عمومی‌های منطقه یک خبر داد و گفت: شورای روابط عمومی منطقه یک فعال‌ترین شورا در بین شش شورای تشکیل شده است.

وی به افتتاح پایگاه وب‌دای دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان به عنوان نخستین پایگاه در بین 9 دانشگاه عضو منطقه یک اشاره کرد و افزود: بعد از این راه‌اندازی، پایگاه‌های وب‌دای دیگر دانشگاه‌های عضو شورای روابط عمومی‌ها منطقه یک به تدریج تاسیس و راه‌اندازی شده است.

افشانی به اعتقاد موجود در بین افراد معتقد به ارتقای کیفیت روابط عمومی‌ها اشاره کرد و گفت: بر اساس این اعتقاد تا مدیر ارشدی موافق نباشد، هیچ اتفاقی در مجموعه رهبری وی روی نخواهد داد.

وی به موفقیت‌های به دست آمده توسط روابط عمومی‌های عضو شورای روابط عمومی منطقه یک اشاره و تصریح کرد: در همایش‌های برگزار شده سراسری روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان‌های زنجان، ارومیه و کرمانشاه به ترتیب رتبه‌هایی را کسب کرده‌اند.

رئیس شورای روابط عمومی منطقه یک دانشگاه‌های علوم پزشکی از تصویب 56 مصوبه در این شورا خبر داد و افزود: 60 درصد از این مصوبات تاکنون عملیاتی شده، 26 درصد در حال طی روند برای عملیاتی‌شدن است و 14 درصد که شامل هشت مصوبه است به دلایلی از جمله نداشتن راه کار قانونی شرایط اجرایی‌شدن را پیدا نکرده است.

وی تدوین دستورالعمل مدیریت بحران را از جمله اقدامات انجام شده در شورای روابط عمومی منطقه یک دانشگاه‌های علوم پزشکی عنوان کرد.

انتهای پیام/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول