اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خط و نشان استاندار سیستان‌وبلوچستان با مدیران:

تعلل در پروژه‌های در دست اجرا قابل چشم‌پوشی نیست

خبرگزاری فارس: استاندار سیستان‌وبلوچستان گفت: هرگونه تعلل در اجرای طرح‌ها و پروژه‌های در دست اجرای استان قابل چشم‌پوشی نیست.

تعلل در پروژه‌های در دست اجرا قابل چشم‌پوشی نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، حاتم نارویی عصر شنبه در نشست مشترک شورای اداری استان و شهرستان زاهدان اظهار داشت: مسئولان استان پروژه‌های عمرانی در دست اجرا را مدیریت کنند تا در مدت زمان تعیین شده مورد افتتاح و بهره‌برداری قرار گیرند.

وی با بیان اینکه خلل و تعلل در هر یک از پروژه‌های قابل اجرا قابل چشم‌پوشی نیست، افزود: مدیران نظارت بر پروژه‌ها را در اولویت کاری خود قرار دهند.

استاندار سیستان‌وبلوچستان بیان کرد: هم‌اکنون فصل کار و تلاش و کوشش است و مسئولان باید بیشتر از گذشته در روند فعالیت‌های حوزه کاری خود نظارت داشته باشند.

نارویی ادامه داد: در سفر به منطقه سیستان، مشکلات و تنگناها مشخص و برای حل آنها با مسئولان بحث و بررسی شد.

وی افزود: سفر به جنوب استان از جمله برنامه‌های در دستور کار است که سرباز، راسک، ایرانشهر، چابهار و نیکشهر در اولویت بازدید قرار دارند.

استاندار سیستان‌وبلوچستان با اشاره به بحث اشتغال گفت: در حوزه صنعت، معدن و تجارت و کشاورزی در بخش‌های مختلف، تعاونی‌ها باید فعال شوند زیرا که ایجاد اشتغال فقط کارهای پشت میزی نیست بلکه می‌توان با استفاده از بودجه، امکانات و تسهیلات فراوانی که دولت به این منطقه اختصاص داده است، ایجاد اشتغال کرد.

نارویی همراهی بیش از پیش نمایندگان مجلس، مدیران و مسئولان را برای حل مشکلات و توسعه زیرساخت‌های استان خواستار شد.

وی بیان کرد: 47 نفر از بانوان تحصیلکرده با هم یکی شده و گلخانه ایجاد کرده‌اند که این گلخانه‌ها علاوه بر نداشتن آب کافی از نظر مکانیت هم کارشناسی نشده به طوریکه در پی توفان‌های 120 روزه دچار خسارت شده و مشکلات بسیار زیادی را برای آنها ایجاد کرده و کل سرمایه آنها از بین رفته است.

استاندار سیستان‌وبلوچستان افزود: مسئولان مربوطه‌ای که این طرح را از نظر مکان کارشناسی کرده‌اند و مجوز ایجاد گلخانه در آن فضا را داده‌اند باید جوابگو باشند.

نارویی با بیان اینکه باید نظارت بر پروژه‌های نیمه‌تمام و مهر ماندگار در اولویت کار مدیران قرار گیرد، گفت: با مدیرانی که در اجرای این پروژه‌ها در امر نظارت، کوتاهی کنند بدون اغماض برخورد می‌شود.

وی با اشاره به انتصابات مدیران جدید در استان بیان کرد: در انتخاب مدیران استان، اصل توجه بر شایسته‌سالاری است و هیچگونه ارتباط قومی و قبیله‌ای در این مورد مطرح نبوده و اگر کسی از زبان اینجانب بخواهد در این زمینه خدشه‌ای وارد و هدف را مباحث قومی و طایفه‌ای مطرح کند از وی شکایت کرده و به دادگاه رسیدگی به تخلفات اداری معرفی می‌کنم.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول