اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌ شرقی:

2500 پروژه اماکن دامی به بانک‌های عامل معرفی شد

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌شرقی از تشکیل تکمیل و معرفی 2500 پروژه اماکن دامی برای بهره‌مندی از تسهیلات 50 میلیون ریالی به بانک‌های عامل خبر داد.

2500 پروژه اماکن دامی به بانک‌های عامل معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، مسعود محمدیان ظهر امروز جلسه شورای اداری شهرستان اهر گفت: برای روستاییان اماکن دائمی 16 و 24 متری با نظارت جهاد کشاورزی و بنیاد مسکن علاوه بر اماکن پیش‌ساخته با تسهیلات بانکی در حال ساخت است.

وی گفت: بالغ بر یک‌هزار و 500 هزار دام سبک و 70 هزار دام سنگین معاینه رایگان شده و عملیات پیشگیری و واکسیناسیون برای آنها ارائه شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌شرقی گفت: برای بدهی‌های کشاورزی روستاییان زلزله‌زده استمهال یک ساله در نظر گرفته شده است. 

محمدیان با بیان اینکه برای تمام دامداران مناطق زلزله‌زده سازه‌های پیش‌ساخته تهیه و در اختیار آنان قرار می‌گیرد، اظهار کرد: این سازه‌ها در مساحتی به میزان 18 و 24 مترمربع درحال توزیع و به جد درحال پیگیری است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌شرقی ادامه داد: دامدارانی که احشام زیادی در اختیار دارند و فضای مازادی برای نگهداری احشامشان درخواست کرده‌اند، برای توسعه واحد دامی خود وام دریافت کرده و می‌توانند با دریافت نقشه‌های آماده و راهنمایی کارشناسان تا رسیدن فصل سرما اقدام کنند.

وی با تاکید بر ساخت روستاها با رعایت اصول فنی و مهندسی، گفت: درست است که کارها باید سریع انجام شود، اما نباید نسبت به انجام اقدامات عالمانه غفلت کرد.

محمدیان با تقدیر از همت و دلسوزی ملت ایران در کمک‌رسانی به هموطنان خود، اظهار امیدواری کرد تا با همت مردم و لطف خداوند مناطق زلزله‌زده به زودی ساخته شده و زندگی مردم جریان عادی خود را پیدا کند.

انتهای پیام/ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول