اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور تشکل‌های دانش‌آموزی کاشان

همایش همیاران پلیس در کاشان برگزار شد

خبرگزاری فارس: همایش همیاران و فرهنگیاران پلیس با حضور تشکل‌های دانش‌آموزی این شهرستان برگزار شد.

همایش همیاران پلیس در کاشان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، رئیس پلیس راهور شهرستان کاشان ظهر امروز در این همایش اظهار داشت: یکی از اقدامات انجام شده در روان‌سازی ترافیک شهری و جلوگیری از تخلفات رانندگی در کاشان طی یک سال گذشته استفاده از نیروهای فرهنگی به عنوان بازرسان نامحسوس در سطح شهرستان کاشان بوده است.

غلامرضا کریمیان افزود: بازرسان نامحسوس با شرکت در کلاس‌های آموزشی و دریافت کارت شناسایی از راهنمایی و رانندگی در سطح شهرستان کاشان در روان‌سازی ترافیک و اعمال قانون رانندگان متخلف با راهنمایی و رانندگی کاشان همکاری دارند.

این مسئول یادآور شد: شهرستان کاشان بعد از اصفهان دومین شهرستان است که در امر کنترل ترافیک و برخورد با رانندگان متخلف از نیروهای فرهنگی به عنوان بازرسان نامحسوس استفاده می‌کند.

وی در ادامه از صدور کارت‌های همیار پلیس در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: کارت‌های همیار پلیس برای دانش‌آموزان مقطع ابتدایی و کارت‌های پلیس‌یار نوجوان برای دانش‌آموزان نوجوان مقطع راهنمایی صادر می‌شود تا دانش‌آموزان شهرستان کاشان در امر روان‌سازی ترافیک، پلیس راهنمایی و رانندگی را یاری رسانند.

کریمیان بر ادامه کلاس‌های آموزشی برای نهادها و ارگان‌های شهرستان کاشان با همکاری شورای ترافیک شهرستان تأکید کرد و گفت: با افزایش حجم خودروها در سطح شهرستان و افزایش تصادفات فوتی و جرحی نیاز به آموزش‌های راهنمایی و رانندگی بیشتر احساس می‌شود.

وی همچنین با اشاره به اجرای قانون جدید و تغییرات اساسی در قوانین راهنمایی و رانندگی از دی‌ماه سال گذشته ابراز داشت: بعد از حدود یک‌ سال از اجرای قانون جدید راهنمایی و رانندگی تصادفات به طور محسوس نسبت به سال‌های قبل از آن کاهش داشته است.

در ادامه این مراسم معاون پرورشی و تربیت‌ بدنی آموزش و پرورش کاشان نیز عنوان کرد: 120 نفر فرهنگ‌یار پلیس در شهرستان کاشان، به عنوان پلیس نامحسوس در سطح شهرستان در امر روان‌سازی ترافیک و اعمال قانون رانندگان متخلف فعالیت دارند.

سید احمد افراشی یادآور شد: این تعداد فرهنگ‌یار پلیس در 36 گروه سازماندهی شده که هر گروه از 4 هزار و 500 نفر در یکصد مدرسه آموزش و پرورش کاشان انتخاب شده‌اند.

در پایان این همایش از تعدادی رانندگان قانون‌مدار شهرستان کاشان در بخش‌های مختلف تاکسیرانی، اتوبوسرانی و رانندگی شهری تقدیر و تجلیل شد.

انتهای پیام/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول