اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 200 نفر از دانش‌آموزان جهرمی صورت گرفت

برگزاری همایش همیاران پلیس در جهرم

خبرگزاری فارس: همایش همیاران پلیس با حضور 200 نفر از دانش‌آموزان جهرمی برگزار شد.

برگزاری همایش همیاران پلیس در جهرم

به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، علیرضا صدیق‌نژاد جانشین فرمانده انتظامی جهرم بعد از ظهر امروز در همایش همیاران پلیس شهرستان جهرم که با حضور پرسنل راهور، اداره آموزش و پرورش و دانش‌آموزان مدرسه راهنمایی پویندگان برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به پایان سال دو امر مهم در دستور کار پرسنل نیروی انتظامی قرار گرفته که بحث چهارشنبه سوری از جمله این برنامه‌هاست.

جانشین فرمانده انتظامی جهرم افزود: توجه به این نکته مهم است که دانش‌آموزان در این برنامه‌ها والدین خود را ترک نکرده و در آن محل‌ها خودشان را دور از این مناطق قرار دهند و این مهم باید به صورت فرهنگ در جامعه نهادینه شود.

وی با اشاره به شعار نیروی انتظامی در نوروز سال 91 با عنوان «بهار من، آرامش و رضایت تو» ابراز داشت: با توجه به شعار در نظر گرفته شده نیروی انتظامی لازم است با رعایت کردن مسائل ایمنی در هنگام سفرهای نوروزی سفر خاطره‌انگیزی توام با سلامت جسمی و روحی را برای خود و خانواده فراهم آوریم.

صدیق‌نژاد با بیان اینکه باید بحث ترافیک به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود، خاطرنشان کرد: امسال 28 درصد تلفات ترافیکی نسبت به سال گذشته کمتر شده و این مهم نشان از تاثیرگذاری مسائل آموزشی در بحث ترافیک به دانش‌آموزان و رعایت این امر توسط خانواده‌هاست.

در پایان این مراسم از دانش‌آموزان شرکت کننده در جلسه آزمون کتبی راهنمایی و رانندگی به عمل آمد و از نفرات برتر دوره‌های گذشته با اهدای لوح تقدیر قدردانی شد.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول