اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور همیاران و فرهنگ‌یاران

همایش همیاران پلیس در کاشان برگزار شد

خبرگزاری فارس: همایش همیاران پلیس در مدرسه شاهد امام رضا(ع) شهرستان کاشان با حضور همیاران پلیس و فرهنگ‌یاران آموزش و پرورش برگزار شد.

همایش همیاران پلیس در کاشان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، مدیر آموزش و پرورش شهرستان کاشان بعد از ظهر امروز در این همایش اظهار داشت: امنیت و سلامت دو نعمت بزرگی است که در جامعه قدر و ارزش آن مجهول مانده است.

حسین حنطه‌ای خاطرنشان کرد: تأمین امنیت و سلامت در جامعه تنها در سایه همکاری همه آحاد جامعه با متولیان این دو بخش میسر می‌شود.

وی با اشاره به نقش مهم و اساسی دانش‌آموزان همیار پلیس در امنیت و آسایش جامعه عنوان کرد: همیاران پلیس دانش‌آموزانی هستند که با پلیس همکاری می‌کنند تا در صورتی که از قوانین و مقررات تخطی شد تذکر دهند.

حنطه‌ای، به حدود 10 هزار نفر دانش‌آموز همیار پلیس و 120 نفر فرهنگ‌یاران آموزش و پرورش در شهرستان کاشان نیز اشاره و تصریح کرد: همه دانش‌آموزان مقطع ابتدایی و اول راهنمایی شهرستان کاشان به عنوان همیار با پلیس همکاری دارند.

جانشین فرمانده انتظامی کاشان نیز در این مراسم روند روبه رشد همکاری پلیس و آموزش و پرورش را مثبت ارزیابی کرد و گفت: آموزش و پرورش در سال‌های گذشته در برقراری نظم و انضباط اجتماعی همگام با پلیس بوده به طوری که بازخورد آن را می‌توان در سطح جامعه به خوبی احساس کرد.

سید رضا موسوی اضافه کرد: همکاری همیاران پلیس با پلیس و همچنین نقش آنها در خانواده به خصوص در هنگام سفر و تذکرات همیاران پلیس به خانواده می‌تواند از حوادث تلخ و دلخراش جلوگیری کند.

وی شهرستان کاشان را یکی از شهرستان‌های بزرگ با تمدن 7 هزار ساله و جاذبه‌های تاریخی و گردشگری فراوان دانست و گفت: این شهرستان در ایام مختلف به ویژه نوروز پذیرای تعداد زیادی از مسافران داخلی و خارجی است که ازدحام بیش از اندازه در خیابان‌ها و جاده‌ها کار پلیس را سخت‌تر می‌کند، اما با حضور همیاران پلیس می‌توانیم شهری امن و همراه با آرامش داشته باشیم.

این مقام مسئول ابراز داشت: امنیت و آرامش شهرستان کاشان در چنین ایامی تنها با تعامل و همکاری بیشتر پلیس‌یاران میسر است.

جانشین فرمانده انتظامی کاشان همیاری و همکاری، همیاران پلیس را در سال‌های گذشته مثبت دانست و خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم  انجام شده تا از وجود همیاران پلیس نهایت استفاده را داشته باشم.

وی تصریح کرد: ما به عنوان یک خدمتگزار تلاش می‌کنیم تا محیطی ایمن و همراه با آسایش و آرامش را در ایام تعطیلات نوروز برای همشهریان خود و مسافران نوروزی فراهم شود.

موسوی متذکر شد: انتظار داریم آموزش و پرورش شهرستان با پلیس همکاری بیشتری داشته باشند تا تعطیلات بدون حادثه‌ای را سپری کنیم.

 این مسئول اذعان داشت: در پایان تعطیلات نوروزی در مراسم ویژه‌ای همراه با هدایایی از همیاران پلیس شهرستان کاشان تقدیر می‌شود. 

انتهای پیام/ن10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول