اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و ترابری مازندران:

دانش‌آموزان در کنار همیار پلیس، کمک‌کار راهداران هم باشند

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و ترابری مازندران گفت: دانش‌آموزان در کنار همیار پلیس، کمک‌کار راهداران هم باشند.

دانش‌آموزان در کنار همیار پلیس، کمک‌کار راهداران هم باشند
به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، سید علی اسد شامگاه پنجشنبه در مراسم بزرگداشت راهداران که در مدرسه راهنمایی مرحوم قدمعلی قاسمی سنگریزه ناحیه دو ساری برگزار شد با معرفی راهداری و فعالیت‌های این دستگاه به دانش‌آموزان اظهار داشت: راه مسیری برای رسیدن بین مبدا و مقصد برای رسیدن به هدف است و هزینه‌هایی که در این بخش صورت می‌گیرد فاصله رسیدن به مقصد را تسهیل می‌کند.
وی سرمایه‌های کلان دولتی را برای تحقق راه‌های استانی موثر دانست و گفت: هر چیز هزینه‌ای سرمایه محسوب می‌شود برای حفظ سرمایه باید سازوکار صیانتی اجرا شود.
اسد با بیان اینکه وظیفه راهداری مرمت راه‌های کشور به ویژه استان است، تصریح کرد: برای امنیت راه‌ها نصب تابلوهای هشداردهنده و اجرای فعالیت‌های امنیتی با توجه به تنوع آب و هوایی در مازندران موجب می‌شود فعالیت راهداران در محورهای مازندران افزایش یابد.
این مسئول با تاکید بر اینکه راه‌های کشور باید برای تردد دارای امنیت باشد، ابراز داشت: با توجه به فعالیت راهداران در محورهای مواصلاتی کشور، رانندگان نقش موثری در امنیت راه‌ها دارند تا همنوعان بتوانند با سلامت به مقصد برسند.
مدیرکل راه و ترابری مازندران آگاهی دانش‌آموزان را در فرایند امنیتی راه‌ها موثر اعلام کرد و یادآور شد: دانش‌آموزان آگاه وقتی رعایت ایمنی را در جاده‌ها و راه‌های استان برقرار کنند می‌توانند در هنگام بروز اشتباه به دیگران هشدار دهند.
وی ادامه داد: حمل و نقل عمومی در نقل و انتقال مسافران نقش موثری را در راه‌های استان ایفا می‌کند و چون فرایند سفری ایمن با اینگونه خودروها قابل اطمینان است استقبال از اتوبوس و مینی‌بوس‌ها برای مسافرت مورد تاکید قرار می‌گیرد.
اسد بر رعایت موازین بهداشتی در مسیر راه‌ها تاکید کرد و گفت: رعایت موازین بهداشتی در راه‌ها نوعی فعالیت فرهنگی است، همان‌گونه که رعایت و نظافت خانه را واجب می‌دانیم نباید اجازه دهیم کسی پسماند غذایی را از پنجره ماشین به بیرون پرت کند.
این مسئول تصریح کرد: برای استفاده آسان از راه‌ها فعالیت‌های هنرمندانه‌ای می‌شود تا راه‌های موجود ارتقا یابند. 
وی با اشاره به اینکه راهداران همراه جاده‌ها هستند، ابراز داشت: فعالیت راهداران ایثارگری است، این اقشار در فعالیت‌های شبانه‌روزی خود سفری ایمن را برای هموطنان تضمین می‌کنند.
اسد در پایان اذعان داشت: راهداران خود را فدای امنیت راه‌های کشور می‌کنند.
در این مراسم اداره پایانه‌های استان مازندران حمایت خود را از دانش‌آموزان مدرسه مرحوم قاسمی که در منطقه محروم مرکز استان قرار دارد، اعلام کرد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول