اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون استاندار کرمان

زنگ آماده‌باش همیاران پلیس در کرمان نواخته شد

خبرگزاری فارس: با حضور معاون استاندار کرمان زنگ آماده‌باش همیاران پلیس در کرمان نواخته شد.

زنگ آماده‌باش همیاران پلیس در کرمان نواخته شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، پیش از ظهر امروز با حضور معاون استاندار کرمان زنگ آماده‌باش همیاران پلیس در کرمان نواخته شد.

جواد کمالی معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان در این آیین اظهار داشت: همیاران پلیس و خانواده‌ها باید در سفرهای نوروزی و در همه جای کشور با پلیس همکاری کرده و قانون را رعایت کنند.

وی افزود: با توجه به آموزش‌های داده شده به همیاران پلیس در سراسر استان که یک‌سوم جمعیت دانش‌آموزی استان کرمان را شامل می‌شوند، اقدامات خوبی صورت گرفته و این امر در رعایت قوانین مؤثر است.

کمالی تصریح کرد: در سه دهه گذشته سه برابر شهدای جنگ تحمیلی در جاده‌های کشور تلفات جانی داشتیم که رقم بسیار بالایی است و همه باید در این زمینه توجه بیشتری داشته باشند.

وی با بیان اینکه همه مردم باید در زمینه رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی با پلیس همکاری کنند و با تأکید بر داشتن نظم در همه امور گفت: اگر نظم اجتماعی به وجود بیاید و تعاون و همکاری باشد، همه مشکلات رفع می‌شود.

وی افزود: همه ادارات و دستگاه‌های اجرایی باید در رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی همکاری داشته باشند تا پلیس بتواند به شکل درست به وظیفه خود عمل کند.

رضا رضایی‌ مدیر اداره آموزش و پرورش ناحیه دو کرمان نیز در این آیین اظهار داشت: نوروز 91 همراه با جشن پیروزی مردم کشور در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی است.

وی بیان داشت: مردم ما با حضور در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات مجلس وفاداری به آرمان‌های انقلاب اسلامی را ثابت کردند و سال جدید نوبت مسئولان و نمایندگان است که با خدمت به مردم این امر را ثابت کنند.

رضایی با اشاره به همکاری همیاران پلیس با این قشر خدمتگزار افزود: اگر خانواده‌ها، فرزندان و پلیس با یکدیگر همکاری داشته باشند، شاهد هیچ حادثه‌ای نیستیم.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول