اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راهور گیلان خبر داد

حضور 250 هزار همیار پلیس در طرح نوروزی گیلان

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راهور گیلان از اجرای طرح نوروزی با بیش از 250 هزار همیار پلیس در این استان خبر داد.

حضور 250 هزار همیار پلیس در طرح نوروزی گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سید تقی امینی عصر امروز در جلسه نوروزی ستاد فرماندهی نیروی انتظامی استان با بیان اینکه طرح نوروزی در دو مرحله اجرا می‌شود، اظهار داشت: مرحله نخست این طرح به  دلیل تردد و حضور مردم استان برای خرید ایام نوروز در سطح شهرها از 21 تا 25 اسفندماه آغاز شده است.

وی آغاز مرحله دوم طرح نوروزی در گیلان را از 24 اسفند تا 14 فروردین سال91 عنوان کرد و افزود: در این طرح بیش از 250 هزار نفر همیار پلیس شرکت دارند.

این مسئول ادامه داد: مرحله دوم طرح همزمان با آغاز مسافرت‌های نوروزی و ورود مهمانان در سطح معابر و شهرهای کل استان اجرا می‌شود.

وی تعداد نیروهای به‌کارگیری شده در طرح نوروزی را 469 نفر نیروی انسانی کادر و وظیفه به صورت روزانه عنوان کرد.

امینی با بیان اینکه 100 نفر نیروی کمکی اختصاص یافته از دانشگاه علوم انتظامی ناجاست، بیان کرد: این طرح در 16 شهرستان استان با اعزام روزانه 42 تیم گشت خودرویی پلیس و 35 تیم گشت موتورسوار و 350 نفر پای پیاده انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: در طرح امسال از 211 هزار نفر همیار پلیس جوان، 50 هزار نفر همیار پلیس و یک‌هزار نفر فرهنگ یاران ترافیک و یا بازرسان غیر محسوس برای سامان‌بخشی ترافیک استفاده می‌شود که در این زمینه آموزش‌های لازم را دیده‌اند.

فرمانده پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان، با تصریح بر اینکه ستاد تسهیلات نوروزی در تمام شهرستان‌ها فعال است، خاطرنشان کرد: تمام رؤسای راهنمایی و رانندگی شهرستان‌ها برای هماهنگی لازم و اجرای بهتر طرح در این جلسات حضور مستمر دارند.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول