اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اسلام‌آبادغرب:

دستگاه‌های اداری در پیشگیری از جرم تلاش کنند

خبرگزاری فارس: فرماندار اسلام‌آبادغرب گفت: دستگاه‌های اداری در امر پیشگیری از وقوع جرم تلاش بیشتری داشته باشند.

دستگاه‌های اداری در پیشگیری از جرم تلاش کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، صدرالله بابلی در مراسم افتتاح کارگاه پیشگیری از وقوع جرم و آسیب‌های اجتماعی در شهرستان اسلام‌آبادغرب بیان داشت: امروز دشمنان ایران اسلامی با تهاجم فرهنگی و مورد هجمه قرار دادن باورهای دینی و اعتقادی جوانان و نوجوانان قصد ضربه‌زدن به مردم و نظام را دارند.

بابلی افزود: باید خانواده‌‌ها، اساتید، روحانیت و مراکز آموزشی به‌صورت پایه در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی اقدام و با امر به معروف و نهی از منکر و تقویت اعتقادات، آسیب‌ها را کاهش دهند و دستگاه‌های اداری در امر پیشگیری از وقوع جرم تلاش بیشتری داشته باشند.

امام جمعه اسلام‌آبادغرب نیز در این مراسم با اشاره به راه‌های پیشگیری از وقوع جرم از طریق دین، اظهار کرد: باید برای تقویت اعتقادات و آموزش افکار عمومی تلاش شود و از دین و فرهنگ در راستای پیشگیری از وقوع جرم بهره گرفت و با رعایت اصول عفاف و حجاب در زمینه سلامت جامعه کوشش کرد و در این راستا گسترش فرهنگ اسلام از بنیادی‌ترین راه‌های مقابله با آسیب‌های اجتماعی است.

مدیرکل دادگستری استان کرمانشاه نیز بیان داشت: در قانون اساسی امر پیشگیری یکی از وظایف اصلی قوه قضائیه است که در این راستا به تازگی معاونت پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی استان فعال شده است.

وی ادامه داد: وقوع جرم در استان کرمانشاه در سطح پایینی قرار دارد و باید با تشکیل چنین کارگاه‌ها و برنامه‌های منسجمی در برقراری سلامت جامعه کوشا‌تر باشیم.

مظفری گفت: باید پیشگیری از وقوع جرم و آسیب‌های اجتماعی از درون نظام صورت گیرد و برای کاهش این مقوله، باید خانواده‌ها و مسئولان همت بگمارند.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول