اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی آستارا خبر داد

دستگیری 2 سارق موتورسیکلت در آستارا

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی آستارا از دستگیری دو سارق 12 و 14 ساله به جرم سرقت موتورسیکلت در این شهرستان خبر داد.

دستگیری 2 سارق موتورسیکلت در آستارا

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا نادر خورسند عصر امروز در جلسه نیروی انتظامی این شهرستان در تشریح چگونگی دستگیری سارقان نوجوان اظهار کرد: گروه‌های عملیاتی پلیس این شهرستان در هنگام گشت‌زنی دو نوجوان 12 و 14 ساله را در حال ربودن یک دستگاه موتورسیکلت دستگیر کردند.

وی ادامه داد: به دنبال اعتراف این دو نوجوان مال‌خران شناسایی و در یک عملیات سریع و غافلگیرانه دستگیر شدند که پس از انتقال آنها به مقر آگاهی به بزه انتسابی خود اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی آستارا با بیان اینکه مالک، موتورسیکلت خود را بدون هیچگونه قفلی در کنار خیابان پارک کرده و زمینه را برای افراد سارق فراهم کرده بود، اظهار کرد: عمل کردن به توصیه‌های پلیس موجب ارتقای امنیت می‌شود.

وی در ادامه به دستگیری یک سارق حرفه‌ای در آستارا اشاره کرد و یادآور شد: ماموران پلیس آگاهی شهرستان به دنبال دستگیری فردی با هویت مشخص که در حال سرقت از داخل چادرهای مسافران بود را دستگیر کرد و به مقر پلیس انتقال داد.

خورسند با بیان اینکه پس از انجام بازجویی و تحقیقات پلیسی متهم به چند سرقت دیگر اعتراف کرد، گفت: متهم علاوه بر سرقت اخیر به یک فقره سرقت از داخل خودرو، یک فقره سرقت از منزل و یک فقره سرقت میلگرد نیز اعتراف کرد.

به گفته وی متهم با تشکیل پرونده تحویل مقام‌های قضایی و سپس روانه زندان شد.

این مسئول از دستگیری سارق کیف‌زن در بازار ساحلی آستارا خبر داد و خاطرنشان کرد: ماموران پلیس آگاهی در هنگام گشت‌زنی به صورت نامحسوس در داخل بازارچه ساحلی به حرکات و رفتار یک زن مشکوک شده و به طور نامحسوس نوع رفتار وی را تحت کنترل قرار دادند.

وی با بیان اینکه این زن از غفلت خریدارانی که در این بازار حضور داشتند، استفاده کرده و وسایل داخل کیف خانم‌ها را با مهارت خاص خود به سرقت می‌برد، یادآور شد: ماموران پلیس آگاهی این زن را در حین سرقت دستگیر کردند و پس از انتقال به مقر پلیس در تحقیقات به عمل آمده دو نفر از همدستان او نیز شناسایی و دستگیر شدند.

به گفته خورسند از متهمان دستگیر شده تعداد 10 عدد گوشی تلفن همراه مسروقه و حدود 500 هزار تومان وجه نقد کشف شد.

ا‌نتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول