اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ثروتی:

پرونده مهدی هاشمی بدون هرگونه اغماض بررسی شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرستان‌های بجنورد، مانه و سملقان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی گفت: پرونده مهدی هاشمی بدون هرگونه اغماض و البته در چارچوب قانون بررسی شود.

پرونده مهدی هاشمی بدون هرگونه اغماض بررسی شود

موسی‌الرضا ثروتی ظهر امروز در حاشیه دیدار فرماندهان نظامی و انتظامی خراسان‌شمالی به مناسبت هفته نیروی انتظامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: بررسی دقیق موضوع و اعمال قانون از مطالبات نمایندگان از دستگاه قضا است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی درباره پرونده مهدی هاشمی، تصریح کرد: این پرونده باید به دور از هرگونه هیاهوی سیاسی و صرفاً بر اساس قانون بررسی شود.

ثروتی همچنین به توقیف روزنامه شرق از سوی هیئت نظارت بر مطبوعات اشاره کرد و گفت:‌ اهانت این روزنامه در هفته دفاع مقدس که یادآور رشادت‌های رزمندگان اسلام است، قابل پذیرش نیست.

وی اظهار کرد:‌ نباید این ارزش‌های نظام اسلامی با این‌گونه حرکت‌ها دچار خدشه و آسیب شوند.

نماینده مردم شهرستان‌های بجنورد، مانه و سملقان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی از دفاع مقدس به عنوان مهم‌ترین رویداد تاریخ نظام جمهوری اسلامی یاد کرد و گفت: دفاع مقدس ملت ایران را در چشم جهانیان سربلند و سرافراز کرد و این افتخارات باید حفظ شود.

انتهای پیام/ل30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول