اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده منطقه انتظامی دشتی:

وقوع جرم در دشتی 9 درصد کاهش یافت

خبرگزاری فارس: فرمانده منطقه انتظامی دشتی گفت: در نیمه نخست امسال وقوع جرم در دشتی نسبت به سال گذشته 9 درصد کاهش و کشفیات جرائم نیز هشت درصد افزایش یافته است.

وقوع جرم در دشتی 9 درصد کاهش یافت

به خبرگزاری فارس از دشتی بهرام مرادی صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان دشتی ضمن تجلیل از مقام شامخ شهدا و امام شهدا گفت: شعار امسال هفته نیروی انتظامی «سرمایه اجتماعی، اساس اقتدار ما» است.

فرمانده منطقه انتظامی دشتی افزود: یکی از ضرورت‌های نیروی انتظامی مشارکت و تعامل متقابل و ارتباط با مسئولان و مردم در اجتماع است.

وی یادآور شد: مردم به خاطر امانتداری نیروی انتظامی و تلاش‌های شبانه‌روزی برای تامین امنیت به خوبی به این نیرو اعتماد و اعتقاد دارند.

مرادی با اشاره به فعالیت‌های نیروی انتظامی دشتی در نیمه نخست امسال تصریح کرد: با همکاری مسئولان و امام جمعه خورموج و ائمه جماعات با نیروی انتظامی و دیانت و ولایتمداری مردم دشتی، وقوع جرم در دشتی امسال نسبت به سال گذشته 9 درصد کاهش و کشفیات جرایم نیز هشت درصد افزایش داشته است.

وی یادآور شد: با توجه به حضور پلیس راهور در سطح شهرهای شهرستان شاهد کاهش 40 درصدی تصادفات درون شهری بوده‌ایم و در بخش برون شهری با تلاش‌ها و حضور مستمر پلیس راه در جادهای شهرستان 10 درصد از تصادفاتی که منجر به فوت و خسارت می‌شود کاهش یافته است.

مرادی گفت: در نیمه نخست امسال شاهد رشد 44 درصدی کشف سلاح و افزایش پنج درصدی افراد مجرم در شهرستان دشتی بودیم.

در این مراسم که خانواده معظم شاهد، امام جمعه خورموج و مسئولان شهرستان دشتی نیز حضور داشتند با قرائت فاتحه به روح شهدا، بر ادامه راه آنها تاکید و سپس از خانواده معظم شهدا و ایثارگران و همچنین 60 تن از پرسنل منطقه انتظامی دشتی با اهدای هدایا و لوح تقدیر تجلیل شد.

همچنین فرمانده پلیس راه خورموج، رئیس کلانتری 11 خورموج، فرمانده و دو نفر از پرسنل بخش انتظامی کاکی، رئیس پلیس آگاهی و فرمانده سربازی و سه تن از سربازان منطقه به عنوان نمونه انتخاب و لوح تقدیر و هدایایی به آنها اهدا شد.

ضمنا توسط دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دشتی نیز به چهار نفر از پرسنل انتظامی به عنوان پرسنل نمونه هدایایی اهدا شد.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول