اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شعبه 102 جزایی کرمان

حکم کلاهبرداری میلیاردی در کرمان صادر شد

خبرگزاری فارس: رئیس شعبه 102 جزایی کرمان از صدور حکم دو مجرم پرونده کلاهبرداری میلیاردی خبر داد.

حکم کلاهبرداری میلیاردی در کرمان صادر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کرمان، منصور سالاری اظهار داشت: دو متهم این پرونده علیرضا - الف و سکینه - ب از کارمندان یکی از دفاتر خدمات ارتباطی متصل به یکی از بانک‌های دولتی بودند که با استفاده از ضعف سیستم و مشکل فنی، این سوء ‌استفاده مالی را انجام داده‌اند.

وی افزود‌: این دو متهم با استفاده از تراکنش‌های ناموفق که به ظاهر واریز وجه به حساب بانک مربوطه را تأیید می‌کرد اما در عمل هیچ‌گونه وجهی را از حساب اولیه کسر نمی‌کرده این کلاهبرداری را انجام داده‌اند.

سالاری کل مبلغ این سوء‌استفاده مالی را 50 میلیارد و 756 میلیون و 440 هزار ریال اعلام کرد و بیان داشت‌: متهمان این پرونده مبالغ اختلاس شده را صرف خرید اتومبیل‌های گرانقیمت، مغازه، زمین‌های تجاری و مسکونی کرده و حتی در موردی هزار و 89 قطعه سکه تمام بهار آزادی را خریداری و در نزدیکی یک روستا زیر خاک مخفی کرده‌اند.

سالاری تصریح کرد: این دو نفر به حبس‌های طولانی مدت محکوم شده و علاوه بر آن باید کل مبلغ اختلاس شده را عودت داده و جزای نقدی نیز بپردازند.

انتهای پیام/و30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول