اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جشنواره تئاتر کودک و نوجوان ـ 38

مظاهری: برنامه‌ریزی حضور دانش‌آموزان در جشنواره تئاتر کودک انجام شده است

خبرگزاری فارس: معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش استان همدان اعلام کرد: برنامه‌ریزی منظمی برای حضور دانش‌آموزان در جشنواره نوزدهم تئاتر کودک و نوجوان انجام شده است.

مظاهری: برنامه‌ریزی حضور دانش‌آموزان در جشنواره تئاتر کودک انجام شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از ستاد خبری نوزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودکان و نوجوانان در همدان، حسن مظاهری اظهار داشت: امسال برای بهره‌گیری بیشتر دانش‌آموزان استان از برنامه‌های جشنواره تئاتر کودک برنامه‌ریزی منظمی صورت گرفته است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه مخاطبان جشنواره تئاتر کودک و نوجوان اغلب دانش‌آموزان هستند، تعامل و همکاری سازمان آموزش و پرورش و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان مجری جشنواره تئاتر کودک تنگاتنگ است.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش استان همدان در ادامه بیان کرد: هنر نمایش علاوه بر کارکرد آموزشی در ارتقای فرهنگ و سلامت اخلاقی و روحی دانش‌آموزان بسیار مؤثر است.

وی اضافه کرد: تئاتر علاوه بر نقش مؤثر در ایجاد نشاط و پرکردن اوقات فراغت کودکان و نوجوانان، کارکردهای آموزشی، تربیتی و حتی درمانی بسیاری دارد و می‌تواند نقش مؤثری در رفع مشکلات کوچک رفتاری و برطرف کردن عادات ناپسند اشخاص داشته باشد.

مظاهری تمرکز، دقت، فن بیان، آیین سخن‌وری، افزایش اعتماد به نفس و پرورش حافظه را از تأثیرهای مثبت تئاتر بر کودکان و نوجوانان عنوان کرد و افزود: تئاتر در مدارس می‌تواند نقش ارزنده‌ای در رشد کودکان و نوجوانان داشته باشد.

نوزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان 16 تا 22 مهرماه امسال در استان همدان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول