اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جشنواره تئاتر کودک و نوجوان ـ 39

قهرمانی‌مطلق: جشنواره تئاتر کودک، آورده اقتصادی خوبی برای همدان دارد

خبرگزاری فارس: فرماندار همدان اعتقاد دارد جشنواره تئاتر کودک و نوجوان می‌تواند آورده‌های خوبی را برای همدان داشته باشد.

قهرمانی‌مطلق: جشنواره تئاتر کودک، آورده اقتصادی خوبی برای همدان دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از ستاد خبری نوزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان، حسن قهرمانی‌مطلق با تبیین ثمرات برگزاری جشنواره در همدان آن را فرصتی مناسب برای همدان خواند که باید از ابعاد مختلف به آن پرداخته شود.

وی گفت: در بعد گردشگری، همدان دارای جاذبه‌های تاریخی و توریستی بالایی است که حضور هنرمندان داخلی و خارجی در این شهر می‌تواند زمینه تقویت بعد گردشگری همدان را فراهم آورد.

فرماندار همدان با بیان اینکه در قالب تئاتر می‌توان مفاهیم و ارزش‌های اسلامی و انسانی را به مخاطبان آموخت، ادامه داد: به طور قطع توجه به این مهم می‌تواند فرزندان ما را برای زندگی آینده آماده سازد.

وی برگزاری جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان را زمینه آشتی مردم با نمایش دانست و بیان کرد: البته این مهم زمانی محقق می‌شود که به مخاطب‌شناسی و محتوای نمایش توجه شایانی شده باشد.

فرماندار همدان در ادامه با بیان اینکه اجرای نمایش‌ها نباید مختص ایام جشنواره باشد، گفت: با یک برنامه‌ریزی خوب می‌توان اجرای مداوم و مستمر نمایش‌های پرمحتوا و غنی را در طول سال برای کودکان و نوجوانان شاهد و ناظر بود.

وی در پایان با اشاره به هماهنگی‌های صورت گرفته در راستای برگزاری مطلوب جشنواره در همدان اظهار داشت: در این زمینه هیچ مشکلی وجود ندارد و برنامه‌ریزی‌ها انجام شده و یا در دست انجام است.

نوزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان از 16 تا 22 مهر ماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول