اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان جنوبی:

مسئولان برای حل مشکلات خانواده‌های شهدا تلاش کنند

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان جنوبی گفت: مسئولان در راستای حل مشکلات خانواده‌های شهدا از هیچ تلاشی فروگذار نکنند.

مسئولان برای حل مشکلات خانواده‌های شهدا تلاش کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط‌عمومی استانداری خراسان جنوبی، قهرمان رشید در دیدار با چند خانواده شهید در بیرجند اظهار کرد: مسئولان باید از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات این خانواده‌ها قرار گیرند و نسبت به رفع آنها از هیچ تلاشی فروگذار نکنند.

وی افزود: امروز اگر ایران اسلامی در دنیا از امنیت، اقتدار و قدرت برخوردار است به برکت خون شهدا و به دلیل دلیرمردی‌ها و رشادت‌هایی است که رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس از خود به نمایش گذاشتند.

استاندار خراسان جنوبی به پیشرفت‌های به دست آمده در شرایط فعلی در ایران اشاره کرد و ادامه داد: امروز ایران اسلامی در زمینه‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی و سیاسی به پیشرفت‌های قابل توجهی دست یافته که این مهم به برکت خون شهدا و ایثارگری‌های آنان به دست آمده است.

رشید تصریح کرد: مادران و پدران شهدا با فداکاری و تربیت فرزندانی صالح توانستند امروز به عنوان چشم و چراغ ملت باشند و وظیفه خود را در آن مقطع حساس از تاریخ انقلاب به درستی و به نحو احسن به انجام برسانند.

وی خطاب به والدین شهدا گفت: فرزندان شما انسان‌های شریفی بودند که برای حفظ و حراست از انقلاب و کشور به دفاع از کیان اسلامی پرداختند و با همه وجود با خداوند معامله کردند و امروز وظیفه ما مسئولان است که به شما خدمت کنیم.

انتهای پیام/ز30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول