اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان جنوبی خبر داد

بهره‌مندی ساکنان دهلکوه از خدمات شهری

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان جنوبی گفت: با الحاق دهلکوه به بیرجند ساکنان 292 هکتار از اراضی دهلکوه از خدمات شهری بهره‌مند شدند.

بهره‌مندی ساکنان دهلکوه از خدمات شهری

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، قهرمان رشید پیش از ظهر امروز در جمع مسئولان خراسان جنوبی اظهار کرد: با پیگیری‌های انجام شده و تصویب شورای عالی شهرسازی کشور 292 هکتار از اراضی مجموعه دهلکوه (مهرشهر) بیرجند به محدوده خدمات شهری الحاق شد.

وی تصریح کرد:  مقدمات و اقدامات لازم برای استفاده اهالی مهرشهر از خدمات شهری به انجام رسیده و ساکنان این منطقه می‌توانند از مزایای خدمات شهری برخوردار شوند.

استاندار خراسان جنوبی به توصیه‌های مقام معظم رهبری در ارتباط با اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: انضباط مالی در هزینه‌کرد اعتبارات در دستگاه‌های اجرایی و کاهش هزینه‌های جاری غیر ضروری، از مهم‌ترین اموری است که از سوی مدیران باید مورد توجه قرار گیرد.

رشید پرهیز از اسراف و کاهش تشریفات و تجملات در دستگاه‌های اجرایی را از دیگر ویژگی‌های اقتصاد مقاومتی دانست و افزود: افزایش بهره‌وری از بودجه در اختیار و استفاده بهینه از امکانات به منظور افزایش راندمان کاری باید به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد.

وی برنامه‌ریزی دقیق برای پیش‌بینی و عملیات اجرایی اعتبارات در حوادث احتمالی را از دیگر ویژگی‌های اقتصاد مقاومتی دانست و ادامه داد: مسئولان باید زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی را فراهم کنند.

استاندار خراسان جنوبی خواستار تلاش مضاعف مسئولان در راستای اتمام پروژه‌های مهر ماندگار شد.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول