اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد صومعه‌سرا خبر داد

کمک 130 میلیون ریالی مردم به دانش‌آموزان محروم صومعه‌سرا

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) صومعه‌سرا از جمع‌آوری کمک 130 میلیون ریالی مردم به دانش‌آموزان محروم و نیازمند این شهرستان خبر داد.

کمک 130 میلیون ریالی مردم به دانش‌آموزان محروم صومعه‌سرا

به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا محمد ملک‌دوست صبح امروز در جریان برگزاری جشن نیکوکاری در دبیرستان دخترانه «حجاب» این شهرستان اظهار کرد: جشن عاطفه‌ها به صورت همزمان در 230 مدرسه صومعه‌سرا برگزار شده است.

وی با بیان اینکه علاوه بر مشارکت دانش‌آموزان در اهدای کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود به همنوعان محروم و نیازمند، دیگر اقشار جامعه نیز در این عمل خیرخواهانه سهیم و شریک هستند، تصریح کرد: جشن نیکوکاری امروز در میادین شهر صومعه‌سرا و در روز جمعه 7 مهر جاری در مصلای جعفری و بین نمازگزاران این شهرستان برگزار می‌شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) صومعه‌سرا از وجود بالغ بر یک‌هزار و 600 دانش‌آموز نیازمند و بی‌بضاعت در این شهرستان خبر داد و متذکر شد: تمام این دانش‌آموزان برای ادامه تحصیل و حضور فعالانه در جامعه نیازمند همکاری و همیاری جمعی هستند.

وی با اشاره به برگزاری جشن‌ عاطفه‌ها در سال گذشته، افزود: سال گذشته و با تعامل و حس انسان‌دوستی مردم بیش از 130 میلیون ریال کمک نقدی و غیرنقدی برای دانش‌آموزان نیازمند و محروم صومعه‌سرا جمع‌آوری شد.

ملک‌دوست برگزاری جشن عاطفه‌ها در کشور را با همکاری سازمان بسیج دانش‌آموزی، آموزش و پرورش، کمیته امداد امام (ره) و صدا و سیمای جمهوری اسلامی عنوان کرد.

وی با بیان اینکه مردم ایران نیکوکارترین مردم جهان هستند، یادآور شد: این حس نیکوکاری و کمک به همنوع نشأت گرفته از سیره مقتدای شیعیان امام علی (ع) است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) صومعه‌سرا با اشاره به بازتاب کمک‌های مردم به دانش‌آموزان بی‌بضاعت در طول سال‌های پس از انقلاب اسلامی ابراز کرد: دانش‌آموزان محروم دیروز، اکنون به مقام و جایگاهی رسیده‌اند که خود حمایت کننده دیگر محرومان جامعه هستند.

وی اضافه کرد: بسیاری از مخترعان و مدرسان دانشگاه‌ها جزو محرومان و نیازمندان نسل گذشته بوده‌اند که امروز دست پر مهر خود را به طرف نیازمندان نسل حاضر برای خدمت‌رسانی دراز می‌کنند.

ملک‌دوست، احیا و پاسداری از راه و روش نیکو زیستن و نیکو خدمت کردن در جامعه اسلامی را مهم و ضروری خواند و خاطرنشان کرد: محرومان از اقشار پاک‌اندیش و مورد احترام جامعه هستند.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول