اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه زاهدان:

کمک به دانش‌آموزان نیازمند، روحیه خودباوری آنان را افزایش می‌دهد

خبرگزاری فارس: امام جمعه زاهدان گفت: کمک کردن به دانش‌آموزان نیازمند و مستعد، روحیه خودباوری و اعتماد به نفس را در آنان افزایش می‌دهد.

کمک به دانش‌آموزان نیازمند، روحیه خودباوری آنان را افزایش می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی و اطلاع‌رسانی اداره کل کمیته امداد سیستان‌وبلوچستان، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی به جشن عاطفه‌ها و کمک به دانش‌آموزان بی‌بضاعت، 5 میلیون ریال کمک کرد.

وی با اشاره به شعار جشن عاطفه‌های امسال «دانش‌آموز باوری، دانش‌آموز یاوری در فرهنگ رضوی» افزود: مردم باید کودکان و دانش‌آموزان کم‌بضاعت را همچون فرزندان خود بپندارند و یاریگر آنان در امر تحصیل باشند.

امام جمعه زاهدان بیان کرد: مردم نوعدوست و خیر کشورمان با حضور در پایگاه‌های جشن عاطفه‌ها، با گرمی و دستان پر مهر و یاریگر خود به یاری کودکان و دانش‌آموزان محروم و نیازمند شتافتند تا حضور سبزشان، کودکان نیازمند را از حاشیه به متن آورد.

سلیمانی تأکید کرد: یاری‌رساندن به محرومان و نیازمندان و به ویژه دانش‌آموزان مستعد و نیازمند آنان را در ابتدای سال تحصیلی با روحیه مضاعف در راه کسب علم و دانش مصمم‌تر می‌کند و روحیه خودباوری و اعتماد به نفس را در آنان افزایش می‌دهد.

وی تصریح کرد: آحاد مردم شریف ایران اسلامی در راستای خدمت به همنوع در دنیا بی‌نظیر هستند و آرزومندم در آینده هیچ نیازمندی در میهن اسلامی نباشد و همه در رفاه باشند.

* همت و همیاری مردم موجب از بین رفتن فقر از جامعه می‌شود

استاندار سیستان‌وبلوچستان با اختصاص 30 میلیون ریال در جشن عاطفه‌ها و جمع‌آوری کمک‌های مردم ایران به دانش‌آموزان محروم شرکت کرد.

حاتم نارویی اظهار داشت: هر سال با برگزاری جشن عاطفه‌ها، گام‌های مؤثری برای ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری در کشور برداشته می‌شود.

وی با اشاره به اینکه سنت حسنه احسان و نیکوکاری و کمک به همنوع در دین مبین اسلام مورد تأکید است، افزود: ایران اسلامی به عنوان یکی از کشورهای پیشتاز در زمینه اجرای دستورات دین اسلام و احیا سنت‌های حسنه و الهی در صدد ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری است.

استاندار سیستان‌وبلوچستان بیان داشت: یکی از رسالت‌های اصلی این نهاد حمایتی، فقرزدایی و زمینه‌سازی برای جلب و جذب کمک‌های مردمی است و بر این باوریم که همت و همیاری مردم موجب از بین رفتن فقر در جامعه می‌شود.

نارویی با بیان اینکه از همه مردم فهیم و گرانقدر که در جشن عاطفه‌ها شرکت کردند تقدیر و تشکر می‌شود، گفت: دست همه شهروندانمان را به خاطر یاری‌رساندن به نیازمندان شهرمان به گرمی می‌فشاریم و از خداوند سبحان می‌خواهیم تا به پشتیبانی مردم عزیز هیچ نیازمندی وجود نداشته باشد.

*‌مردم سیستان‌وبلوچستان در جشن عاطفه‌ها حماسه آفریدند

مدیرکل کمیته امداد سیستان‌وبلوچستان گفت: مردم خیر و نیکوکار سیستان‌وبلوچستان بار دیگر با مشارکت چشمگیر خود در پایگاه‌های کمیته امداد در جشن عاطفه‌ها، حماسه خلق کردند.

محسن مسعودیان‌راد افزود: میزان اولیه جمع‌آوری کمک‌های مردمی در پایگاه‌های جشن عاطفه‌ها، نشانگر اعتماد مردم به نهاد مقدس کمیته امداد است.

وی بیان کرد: مشارکت چشمگیر مردم سیستان‌وبلوچستان در جشن عاطفه‌ها سبب اعتماد به نفس در بین دانش‌آموزان مستعد و نیازمند می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد سیستان‌وبلوچستان گفت: تاکنون 5 میلیارد و 500 میلیون ریال کمک‌های نقدی و غیرنقدی به ثبت رسیده است که این کمک‌های مردمی استمرار دارد.

مسعودیان‌راد بیان داشت: کمک‌های جمع‌آوری شده توسط آموزش و پروش و نهاد مقدس کمیته امداد در اسرع وقت در اختیار دانش‌آموزان نیازمند قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول