اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار قزوین:

حضور مردم قزوین در راهپیمایی روز قدس ستودنی است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین گفت: حضور مردم فهیم ایران اسلامی به‌ویژه مردم شهیدپرور قزوین در راهپیمایی روز قدس امسال ستودنی بوده و این حضور پاسخ مثبتی به ندای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی ایران است.

حضور مردم قزوین در راهپیمایی روز قدس ستودنی است

ابوالفضل طاهرخانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: حضور مردم در راهپیمایی روز قدس نشان‌دهنده اعتقاد قلبی آنان به ولایت فقیه است و اگر ده‌ها سال از عمر انقلاب اسلامی بگذرد، همچنان فرمان حضرت امام خمینی (ره) برای مردم تازگی داشته و به آن به عنوان یک مشی، اعتقاد دارند.

وی با اشاره به تحولات منطقه به‌ویژه تحولات کشور سوریه افزود: هدف دشمنان تنها اشغال سوریه نیست، بلکه آنها با حاکمیت تفکر و اعتقادات سوری مخالف هستند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین ادامه داد: همان‌طور که مقام معظم رهبری بارها در سخنرانی‌هایشان در مورد مسائل سوریه بیان کردند، ان‌شاالله شاهد آن باشیم که تمام توطئه‌های دشمنان دولت شیعی سوریه به خود آن‌ها بازگردد.

طاهرخانی اضافه کرد: مردم در روز قدس که از یادگارهای ارزشمند امام راحل است، همواره نشان‌داده‌اند در صحنه حاضر هستند و تا پای جان از آرمان‌های امام راحل در حمایت از مردم فلسطین خواهند ایستاد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین تصریح کرد: ایران اسلامی چندین سال است که در تحریم به‌سر می برد و با مدیریت مقام معظم رهبری همه تحریم‌های دشمنان علیه ایران اسلامی به خودشان بازگشته‌ است.

وی ابراز کرد: ایران اسلامی با وجود انواع تحریم‌های استکبار جهانی در چند سال اخیر، توانسته‌ همچنان با رهبری مقام معظم رهبری استقلال خود را حفظ کند.

طاهرخانی در خاتمه بیان کرد: هرچه قدر سران استکبار با انواع حربه‌ها بخواهند ملت غیور و فهیم ایران اسلامی را از مسیر اصلی‌اش که همان دفاع از مردم مظلوم فلسطین است دور کنند، به نتیجه‌ای نخواهند رسید و مردم هوشیارتر از قبل در صحنه‌های دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی و فلسطین حضوری پررنگ‌تر خواهند داشت.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول