اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه تبریز:

مسئولان نشریات انحرافی را تعطیل کنند / مردم تبریز دوشنبه راهپیمایی می‌کنند

خبرگزاری فارس: امام جمعه تبریز از مسئولان خواست با نشریات انحرافی برخورد و هرچه زودتر آن‌ها را تعطیل کنند.

مسئولان نشریات انحرافی را تعطیل کنند / مردم تبریز دوشنبه راهپیمایی می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، آیت‌الله محسن مجتهد شبستری امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تبریز در مصلای امام این شهر ضمن محکوم کردن عمل اهانت‌آمیز روزنامه شرق به رزمندگان در هفته دفاع مقدس از وزارت ارشاد و مسئولان مربوطه خواست این قبیل روزنامه‌ها و نشریات انحرافی را هرچه زودتر تعطیل کنند.

فیلم موهن پرده از سیاست‌های دروغین و به ظاهر صلح‌طلب مدعیان آزادی برداشت

خطیب جمعه تبریز در ادامه به بحث اهانت به ساحت قدوسی رسول اکرم (ص) اشاره کرد و افزود: بدون شک هتک حرمت پیامبر رحمت و خاتم انبیاء که احیاگر ارزش‌های انسانی بود و مکارم اخلاق را به اوج خود رساند، توهین به همه ادیان و مکاتبی است که خواهان حاکمیت اخلاق و معنویت در جهان هستند.

وی گفت: عوامل و مسببان این جنایت سازمان‌دهی شده باید بدانند که این اقدام جنون‌آمیز آنها نظیر دیگر توطئه‌های نخ‌نمای گذشته، دستاوردی جز برانگیخته شدن خشم و انزجار مسلمانان سراسر جهان علیه دشمنان دین و مقدسات اسلامی نخواهد داشت.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌ شرقی تبریز تصریح کرد: این حرکت شنیع بار دیگر پرده از سیاست‌های دروغین و به ظاهر صلح‌طلب مدعیان آزادی عقیده و دفاع از حقوق بشر برداشت.

نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری گفت: ریشه جریان کاملاً روشن است، آشفتگی و وحشت استکبار از بیداری اسلامی در منطقه و خطر سرایت آن به دنیا موجب وحشت آمریکا و ایادی آن شده و آنان را واداشته تا با توهین مسلمانان و انحراف افکار عمومی، از پیشروی بیداری اسلامی که موجب سقوط فرعون‌ها یکی پس از دیگری می‌شود، جلوگیری کنند.

*روز به روز نور حقیقت رسول الله تابنده‌تر می‌شود

وی در ادامه با محکوم کردن توهین به پیامبر اسلام و مقدسات مسلمانان تصریح کرد: عاملان این جنایت بزرگ باید به سزای اعمال خود برسند و اینکه آمریکا اعلام داشته نقشی در این موضوع ندارد دروغی بیش نیست چراکه مشخص است تمام ابزار، امکانات و هزینه این فیلم توسط آمریکا و اسرائیل غاصب تامین شده است.

خطیب جمعه با بیان اینکه اهانت به پیامبر اسلام موجب آبروریزی استکبار شده است، گفت: این فیلم موهن خواب از چشم استکبار ربوده است.

آیت‌الله شبستری خطاب به آمریکا، رژیم صهیونیستی و فرانسه که اخیرا به آنها ملحق شده است، افزود: این حرکت ابلهانه نه تنها موجب تضعیف شخصیت رسول الله نمی‌شود بلکه روز به روز نور حقیقت رسول الله تابنده‌تر می‌شود.

وی با بیان اینکه صهیونیست‌ها و استکبار جهانی در پس حرکت‌های توهین‌آمیز هستند، افزود: صهیونیست‌ها و استکبار جهانی تحمل گسترش اسلام را ندارند و هر از چند گاهی برای توهین و توطئه‌ای جدید علیه اسلام برنامه‌ریزی می‌کنند.

شبستری با بیان اینکه امروز دشمنان پا را فراتر گذاشته و علنا به دشمنی با اسلام می‌پردازند، گفت: این امر نشای از عجز دشمنان است و باید با آن برخورد شود که لازمه آن وحدت هرچه بیشتر مسلمانان است.

مردم تبریز راهپیمایی می‌کنند

وی تصریح کرد: استکبار باید بداند این حرکت نابخردانه موجب نمایش قدرت مسلمانان در جهان شده است.

امام جمعه تبریز خاطرنشان کرد: در صورتی که این فیلم موهن از اینترنت حذف نشود آتش و غضب مسلمانان روز به روز شعله‌وتر خواهد شد.

آیت‌الله شبستری گفت: مردم تبریز برای بار دوم روز دوشنبه این هفته در اعتراض به هتک حرمت نبی مکرم اسلام (ص) راهپیمایی خواهند کرد.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌‌شرقی در ادامه با بیان اینکه حج یکی از رمزهای بقای اسلام و جهانی شدن آن است، افزود: حج کانون معرفت الهی است و بهترین مکان برای نزدیک شدن به پروردگار متعال است.

وی ابراز امیدواری کرد حجاج بیت‌الله‌الحرام امسال نیز همانند سال‌های گذشته با آمادگی کامل خود را برای کسب معنویات آماده کنند تا پس از بازگشت نیز یک مسلمان تمام عیار باشند.

آیت‌الله شبستری تصریح کرد: تبلور زیبا و عظیم اتحاد امت اسلامی به واسطه وجود مقدس خاتم‌الانبیا (ص) و اظهار تنفر و خشم عمیق همه مسلمانان از جبهه استکبار‌، باید در حج که مرکز تجمع مسلمانان از سراسر دنیاست، خود را نشان دهد و این معنای واقعی برائت از مشرکین است.

انتهای پیام/آ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول