اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پی اهانت به پیامبر اسلام(ص) صورت گرفت

راهپیمایی اعتراض‌آمیز طلاب حوزه علمیه سفیران هدایت خورموج

خبرگزاری فارس: طلاب حوزه علمیه سفیران هدایت خورموج در پی اهانت به پیامبر اسلام(ص) صبح امروز راهپیمایی اعتراض‌آمیز برگزار کردند.

راهپیمایی اعتراض‌آمیز طلاب حوزه علمیه سفیران هدایت خورموج

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی در پی اهانت نفرت‌انگیز دشمنان اسلام به ساحت نورانی پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله و سلم، طلاب و روحانیون حوزه علمیه سفیران هدایت شهر خورموج صبح امروز علیه این اقدام راهپیمایی کردند.

در این مراسم که معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار دشتی، روحانیون، اساتید و طلاب مدرسه سفیران هدایت المهدی جمعی از مسئولان شهرستان دشتی حضور داشتند، معترضان با شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر انگلیس، خامنه‌ای رهبر است پیرو پیغمبر است، آمریکا آمریکا ننگ به نیرنگ تو، آمریکا مرگت باد، وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد، ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد، اهانت اخیر به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام را محکوم کردند.

این راهپیمایان پس از عبور از خیابان‌های پاسداران شمالی و خیابان شهید رجایی در محل میدان فایز خورموج تجمع کردند.

راهپیمایان با صدور بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن توهین به پیامبر گرامی اسلام(ص)، دشمنی استکبار جهانی و عوامل آن با اسلام عزیز را دارای سابقه طولانی عنوان و اعلام کردند: صفحات تاریخ آکنده از وقایع و حوادثی است که موجب شرم و رسوایی دشمنان صلح، عدالت و انسانیت است.

این بیانیه می‌افزاید: دشمن روزی با سوزاندن کتاب آسمانی قرآن کریم ذلت، خاری و بی‌منطق بودن خود را نشان داد و سرانجام در این میدان مفتضحانه شکست خورد و روزی نیز با اهانت به ساحت مقدس امام هادی (ع) خواستند میان شیعه و سنی تفرقه بیندازند و ولایت اولیای حق را نابود کنند که شکست دیگری برای آنها رقم خورد.

در این بیانیه یادآور شده است: هم‌اکنون نیز شاهدیم که عوامل مزدور و ضعیف استکبار جهانی با حمایت حاکمان کوته فکر آمریکا و تاثیرپذیری از صهیونیسم بین‌الملل با تولید و نشر فیلمی که گویای عمق کینه و خصومت آنان با اسلام عزیز و یک میلیارد و اندی مسلمان است به پیامبر عظیم‌الشأن اسلام(ص) و تمام ارز‌ش‌های والای انسان و مهربانی رسول خاتم حضرت محمد مصطفی(ص) اهانت کرده و قلوب همه انسان‌های آزاده و عدالت‌خواه را جریحه‌دار کرده‌اند.

این بیانیه می‌افزاید: استکبار جهانی با حمایت و پول کثیف و حرام صهیونیسم نه تنها با تمام مسلمانان بلکه با دین اسلام و دین حق عناد و دشمنی دارند و اینک که در برابر منطق صحیح و معارف نورانی اسلام و عدالت و آزادی و حاکمیت اسلامی که در حال جهانی شدن است حرفی ندارد به رفتار پست و زبون اهانت و جسارت به مقدسات اسلامی دست می‌زنند اما زهی خیال باطل، چون گذشته تمام آرزوهای پلید خود را به حول قوه الهی به گور خواهند برد.

در ادامه این بیانیه آمده است: بنابراین ما طلاب بسیجی حوزه علمیه سفیران هدایت دشتی توهین به شخص رسول اکرم (ص) که باعث جریحه‌دار شدن قلب نازنین امام زمان (عج) شده را محکوم می‌کنیم و با بیعت و میثاق دوباره با امام خامنه‌ای مدظله العالی اعلام می‌داریم که برای نابودی استکبار جهانی و صهیونیسم خون آشام و تمام ایادی داخلی و خارجی آنها تا آخرین قطره خون به پای درخت پرثمر اسلام و ارزش‌های او خواهیم ایستاد و منتظر روزی خواهیم ماند که وعده الهی محقق شده و ریشه کفر و شرک و نفاق و ظلم و دروغ‌ها و تهمت‌ها به دستان مهدی موعود(عج) بر چیده شود.

در این مراسم حجت‌الاسلام علی مصلح از روحانیون برجسته شهرستان دشتی طی سخنانی گفت: اهانت به مقدسات اسلام قابل قبول نیست و این زشت‌ترین حرکتی است که توسط شعاردهندگان حقوق بشر رخ می‌دهد.

وی گفت: این اقدام موجب خشم عمومی ملت‌ها شد و یقینا باعث پیروزی مسلمانان خواهد شد.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول