اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار اسدآباد خبر داد

اجرای 35 برنامه در هفته کاهش بلایای طبیعی در اسدآباد

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار اسدآباد گفت: به مناسبت هفته کاهش بلایای طبیعی 35 برنامه فرهنگی و آموزشی در اسدآباد اجرا می‌شود.

اجرای 35 برنامه در هفته کاهش بلایای طبیعی در اسدآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد، حمزه عبدکوند صبح امروز در ستاد مدیریت بحران شهرستان اسدآباد با تبریک هفته آتش‌نشانی و ابراز رضایتمندی از عملکرد مأموران آتش‌نشانی شهرستان اسدآباد، اظهار داشت: مأموران آتش‌نشانی، فرشتگان نجات‌دهنده جامعه در مواقع بروز بحران و آتش‌سوزی هستند.

وی همچنین با تبریک به مناسبت هفته ناجا و نیروی انتظامی گفت: حفظ نظم و انضباط در جامعه از وظایف اصلی مأموران نیروی انتظامی است که تلاش و عملکرد آنان در سطح شهرستان اسدآباد علمکردی مثبت و قابل تقدیر است.

معاون فرماندار اسدآباد در ادامه با تأکید بر تجهیز گردنه اسدآباد برای مواقع ضروری و اضطراری، تصریح کرد: تجهیزات گردنه در مواقع بحران چندان پاسخگوی مردم نیست و باید برای گسترش امکانات در این مکان بیشتر تلاش کنیم و همچنین می‌طلبد برای حل مشکل آب پایگاه امداد جاده‌ای گردنه هلال احمر به همت کارشناس امور آب چاهی را حفر و حل این مشکل را تسریع بخشند.

عبدکوند با تأکید بر اولویت‌بندی و تقسیم کار، از اعضای ستاد مدیریت بحران خواست در امور امداد‌رسانی که یکی از اصول پسندیده و مهم در دین اسلام است بیشتر تلاش کنند.

وی با اشاره به هفته کاهش بلایای طبیعی از 15 تا 27 مهرماه گفت: 35 برنامه فرهنگی و آموزشی در این هفته اجرا می‌شود.

مهدی دیناری رئیس بیمارستان قائم اسدآباد نیز برگزاری مانور دور میزی در بیمارستان و مرکز فوریت‌های پزشکی، رژه آمبولانس‌ها در سطح شهر، برگزاری دو دوره آموزشی برای 230 نفر را از جمله برنامه‌های هفته کاهش بلایای طبیعی در سطح شهرستان اسدآباد از سوی شبکه بهداشت و درمان برشمرد.

غلامرضا بیرنگ مدیر اداره راه، مسکن و شهرسازی هم در خصوص آسفالت و خط‌کشی مسیر اسدآباد تا آجین، گفت: برای این امر با شرکتی قرارداد بسته‌ایم که در صورت اختصاص اعتبارات تا قبل از شروع فصل سرما این کار را به اتمام برسانیم.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول