اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی خبر داد

30 عنوان برنامه با محوریت به اثرات بلایای طبیعی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی از برگزاری 30 عنوان برنامه در هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی در این استان خبر داد.

30 عنوان برنامه با محوریت به اثرات بلایای طبیعی

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک مرتضی سلیمی ظهر امروز در جلسه برنامه‌ریزی ستاد گرامیداشت هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی در استان اظهار داشت: 18 تا 24 مهر ماه به عنوان هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی نامگذاری شده که در این هفته برنامه‌های ویژه‌ای به منظور آگاهی‌بخشی به شهروندان در سطح استان به مرحله اجرا در خواهد آمد.

وی تصریح کرد: شعار امسال هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی تدابیر راهبردی، مشارکت مردمی و کاهش خطرپذیری است که متناسب با این شعار برنامه‌های خوبی به اجرا در می‌آید.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی گفت: یکی از راه‌های کاهش اثرات بلایای طبیعی مدیریت بحران و آشنایی با بلایا است که این هفته فرصت مناسبی برای آگاهی‌بخشی به شهروندان در خصوص نحوه برخورد با بلایای طبیعی است.

سلیمی با اشاره به برنامه‌های این جمعیت در هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی بیان داشت: غبارروبی و تجدید عهد و پیمان با آرمان‌های بلند شهدا، دیدار با خانواده شهدای امدادگر، آموزش امداد و کمک‌های اولیه به دانش‌آموزان، برپایی ایستگاه تست قند و فشار خون، برپایی نمایشگاه توانمندی‌های جمعیت هلال احمر، اعزام کاروان سلامت به روستاها، برگزاری نشست کارگروه تخصصی امداد و نجات، برگزاری دوره‌های بازآموزی برای امدادگران، اهداء خون، فراخوان عضویت، برگزاری دوره مدیریت ویژه خبرنگاران بحران و... از برنامه‌های پیش‌بینی شده در این ایام است.

انتهای پیام/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول